Google слідом за Facebook запустила сервіс платних онлайн-заходів для підприємців

Google слідом за Facebook запустила сервіс платних онлайн-заходів для підприємців

Компанія буде брати 20% комісії

Google слідом за Facebook запустила сервіс платних онлайн-заходів для підприємців
скрін-шот

Google відкрила доступ до сервісу Fundo – платформи, яка дозволяє блогерам організувати платні онлайн-заходи, пише vc.ru з посиланням на The Verge. Дана функція стала особливо актуальною в умовах пандемії коронавірусу і дистанційної зайнятості.

Щоб провести захід, потрібно вибрати його тип (чат, зустріч, майстер-клас), призначити дату і час, вказати вартість квитка. Користувач бачить список заходів на сайті, вибирає те, що йому подобається, реєструється і перераховує гроші організатору.

Блогер може керувати бесідою і, якщо учасник порушує правила, заблокувати його. Сервіс перераховує гроші після заходу.

Fundo бере комісію в розмірі 20% від виручки з продажу квитків, уточнює The Verge. Одночасно в чаті можуть брати участь до 30 осіб, зазначає видання.

Fundo – один з проектів інкубатора Arena 120. Google тестувала його влітку 2019 року разом з «кількома сотнями довірених тестувальників», писало Variety.

Сервіс на зразок Fundo в серпні 2020 року представила Facebook: користувачі можуть продавати доступ до відео, наприклад, занять йогою або семінарів.

Зазначається, що в Україні ця функція поки що недоступна, однак сервіс має намір розширювати свою діяльність.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло