Google слідом за Facebook запустила сервіс платних онлайн-заходів для підприємців
Компанія буде брати 20% комісії

Google відкрила доступ до сервісу Fundo – платформи, яка дозволяє блогерам організувати платні онлайн-заходи, пише vc.ru з посиланням на The Verge. Дана функція стала особливо актуальною в умовах пандемії коронавірусу і дистанційної зайнятості.
Щоб провести захід, потрібно вибрати його тип (чат, зустріч, майстер-клас), призначити дату і час, вказати вартість квитка. Користувач бачить список заходів на сайті, вибирає те, що йому подобається, реєструється і перераховує гроші організатору.
Блогер може керувати бесідою і, якщо учасник порушує правила, заблокувати його. Сервіс перераховує гроші після заходу.
Fundo бере комісію в розмірі 20% від виручки з продажу квитків, уточнює The Verge. Одночасно в чаті можуть брати участь до 30 осіб, зазначає видання.
Fundo – один з проектів інкубатора Arena 120. Google тестувала його влітку 2019 року разом з «кількома сотнями довірених тестувальників», писало Variety.
Сервіс на зразок Fundo в серпні 2020 року представила Facebook: користувачі можуть продавати доступ до відео, наприклад, занять йогою або семінарів.
Зазначається, що в Україні ця функція поки що недоступна, однак сервіс має намір розширювати свою діяльність.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].