Facebook домовилась разом з виробником Ray-Ban виготовляти розумні окуляри

Facebook домовилась разом з виробником Ray-Ban виготовляти розумні окуляри

Перша пара окулярів, які замінять смартфони, як очікується, буде випущена в 2021 році

Facebook домовилась разом з виробником Ray-Ban виготовляти розумні окуляри
фото www.flickr.com/photos/23258975@N08/3184475056

Найбільша у світі соціальна мережа Facebook оголосила про партнерство з Luxottica, виробником Ray Ban. Як повідомляє CNBC, компанії спільно вироблятимуть розумні окуляри.

«Провівши час з їхньою командою і відвідавши їхній завод, я зрозумів, що вони для нас правильний партнер, який допоможе об'єднати найкращі технології з найкращими окулярами», – сказав гендиректор Facebook Марк Цукерберг.

Як відомо, Facebook вже кілька років працює над окулярами доповненої реальності. Однак у зв’язку з певними технічними труднощами, вона була змушена звернутися за підтримкою.

Джерела розповіли, що проект отримав внутрішню кодову назву Orion, його мета полягає у тому, щоб окуляри замінили смартфони. За планами, вони мають дозволити користувачам приймати дзвінки, бачити інформацію на невеликому дисплеї і ділитися своїм баченням ситуації наживо зі своїми друзями в соціальних мережах.

Назва продукту, характеристики, можливості програмного забезпечення, ціни та інші подробиці будуть опубліковані ближче до запуску в 2021 році.

Facebook демонструє свій апетит до бізнесу в області віртуальної і доповненої реальності з моменту придбання «піонера» в галузі віртуальної реальності Oculus VR за $2 млрд в 2014 році. У травні минулого року Facebook представила свої ігрові окуляри з доповненою реальністю Oculus Rift S, доступні за $399 доларів. За минулі роки компанія представила різні версії окулярів Oculus VR.

Luxottica є материнською компанією Ray-Ban, Oakley і інших брендів сонцезахисних окулярів. До цього компанія також експериментувала з цією технологією, співпрацюючи з Google в 2014 році для проектування, розробки і поширення пристроїв Google Glass.

Нагадаємо: минулого року найбільший у світі виробник окулярів Luxottica оголосила, що купує голландського роздрібного торговця оптикою GrandVision за $8 млрд для розширення своєї глобальної роздрібної мережі.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло