Рада дасть «Укравтодору» 2,2 мільярда гривень
На таку ж суму передбачене скорочення витрат на виплату субсидій на оплату ЖКП

Верховна Рада на засіданні 17 вересня прийняла законопроєкт №3991 нардепа Олександра Трухіна, який, зокрема, передбачає перенаправлення 2,2 мільярда гривень субсидій на ремонт доріг. Документ у другому читанні підтримали 255 нардепів.
Закон передбачає додаткове виділення «Укравтодору» із держбюджету 2,16 млрд гривень на ремонт мостів і доріг – при цьому на таку ж суму передбачене скорочення витрат Мінсоцполітики за бюджетною програмою «Виплата пільг і житлових субсидій громадянам на оплату ЖКП, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу в грошовій формі».
Також пропонується на 750 млн гривень збільшити видатки держбюджету на фінансування МВС, збільшивши на таку ж суму доходи держбюджету в частині неподаткових надходжень.
Крім цього, документ передбачає виділення з бюджету 243,75 млн гривень обласним державним адміністраціям (в тому числі 199,79 млн гривень – на оплату праці), 117,3 млн гривень – Мін'юсту за програмою «Виконання покарань установами та органами Державної кримінально-виконавчої служби України».
Для ДБР пропонують виділити 68,6 млн грн, 9,8 млн грн – для Міненерго (з них 8,03 млн гривень – на оплату праці).
Відповідно до змін, внесених до другого читання, витрати в обсязі 2,87 млрд гривень, заплановані на обслуговування держборгу, перенаправлені на низку інших програм.
Так, 5,87 млн гривень виділені на створення Комісії з регулювання азартних ігор і лотерей, 25 млн гривень – на утримання Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості.
Також додатково виділять 301,33 млн на утримання органів прокуратури, 381 млн гривень – на забезпечення діяльності Збройних Сил, 290 млн гривень – для СБУ, 50 млн гривень – на придбання житла для військовослужбовців Державної прикордонної служби.
Нагадаємо: Mind поговорив з новим головою «Укравтодору» про те, з якими здобутками та втратами відомство перейшло під керівництво Олександра Кубракова, про «скелети у шафах» дорожньої індустрії, плани на майбутнє, причини високої аварійності та про «втомлені» мости.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].