Екс-гендиректор McDonald's, звільнений за «службовий роман», не поверне компанії компенсацію

Екс-гендиректор McDonald's, звільнений за «службовий роман», не поверне компанії компенсацію

Спливла інформація про інші службові романи колишнього топ-менеджера

Екс-гендиректор McDonald's, звільнений за «службовий роман», не поверне компанії компенсацію
фото DR

Колишній гендиректор корпорації McDonald's Стів Істербрук вважає, що компанія не має права вимагати повернення виплаченої йому вихідної допомоги, оскільки він виконав всі умови угоди, підписаної при звільненні. Про це заявив один з його адвокатів в рамках судового розгляду справи, передає Інтерфакс.

За його словами, ця угода містила безліч умов, в тому числі, відмову від роботи на конкурентів в найближчі два роки, заборону на публічну критику компанії, на подання до неї позовів і на спроби писати листи її співробітникам. Натомість корпорація погоджувалася виплатити Істербруку вихідну допомогу в $57,3 млн.

Істербрук пішов з поста гендиректора McDonald's в листопаді 2019 року, коли з'ясувалося, що він, всупереч прийнятим в компанії правилами, фліртував зі співробітницею.

У серпні 2020 року корпорація подала до Істербрука позов з вимогою повернути вихідну допомогу, оскільки спливла інформація про інші службові романи колишнього топ-менеджера, про які на момент його звільнення в компанії не знали. Внутрішня перевірка виявила, що романів було три, але Істербрук знищив докази цих стосунків і обманював раду директорів у ході першого розслідування, що проходило восени минулого року, стверджують в McDonald's.

«Стів Істербрук брехав і знищив докази, щоб приховати свою неналежну поведінку і завадити розслідуванню, – йдеться в заяві McDonald's. – Він не зможе сховатися за необгрунтованими технічними аргументами».

Стів Істербрук очолив McDonald's в березні 2015 року. За роки його керівництва вартість акцій компанії зросла вдвічі завдяки ряду ініціатив, реалізованих McDonald's у відповідь на зміну уподобань споживачів на користь більш здорової їжі.

Корпорація також уклала партнерство з UberEats і придбала ряд технологічних компаній з метою розвитку цифрових сервісів для покращення якості обслуговування клієнтів.

Нагадаємо, у Флориді McDonald's відкрила перший «зелений» ресторан з нульовим споживанням електрики.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло