Міністр оборони озвучив попередню версію падіння АН-26

Міністр оборони озвучив попередню версію падіння АН-26

Андрій Таран наголосив, що літак міг здійснювати польоти ще три роки без поновлення ресурсу. Йдеться і про двигуни, і про сам борт

Міністр оборони озвучив попередню версію падіння АН-26
фото www.dsns.gov.ua/

Міністр оборони Андрій Таран повідомив, що за попередніми даними, «скоріш за все літак зачепився крилом за землю». Про це він повідомив під час спілкування з журналістами на місці катастрофи літака АН-26.

«Усе йшло за планом, літак виконував тренувальні польоти для навчання курсантів. За штурвалом перебував пілот  – інструктор, курсанти по черзі сідали у праве крісло поруч з ним для отримання навичок пілотування та керування літаком»,  – розповів Таран.

За словами міністра, попередній аналіз дає підстави вважати, що скоріш за все літак зачепився крилом за землю.

«Бортовий самописець зараз знаходиться в літаку, після аналізу інформації, яка там записана, можна буде робити висновки»,  – повідомив він.

Керівник оборонного відомства зазначив, що за попередньою оцінкою фахівців з льотної безпеки, сталась відмова одного з датчиків у лівому двигуні повітряного судна. Тобто, відмовив не сам двигун, а один з його датчиків. Міністр додав також, що двигун літака мав в запасі більше п’яти тисяч льотних годин до чергового ремонту.

За словами Тарана, літак 1977 року виробництва, тобто йому 43 роки. Але машина могла здійснювати польоти ще три роки без поновлення ресурсу. Йдеться і про двигуни, і про сам борт. Він також підкреслив, що упродовж вчорашнього дня літак здійснив шість злетів та п’ять посадок, і мав ще працювати до 23.00.Тобто, усе йшло за планом.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло