Adidas і Lululemon продаватимуть спортивний одяг з «веганської шкіри», зробленої з грибів
На ринку з’явився новий екологічний замінник шкіри

Бренди Adidas, Lululemon, Kering (Gucci і Saint Laurent) і Stella McCartney оголосили про співпрацю з стартапом з Сан-Франциско Bolt Threads, передає vc.ru з посиланням на The New York Times.
Виробники одягу будуть інвестувати в розробки компанії в обмін на новаторський продукт Bolt Threads – замінник шкіри, вирощений з міцелію грибів. Кожен із брендів виділив «семизначну суму», заявив засновник і глава стартапу Ден Уідмайєр. Однак точні цифри сторони не розкривають.
Перші товари з «веганскою шкірою» Mylo, від кросівок Adidas до аксесуарів Stella McCartney, надійдуть у продаж в 2021 році, пише видання.
Уідмайєр заявив, що це важливий крок на шляху до масового використання біоматеріалів.
«Ця індустрія залишається екологічною бомбою уповільненої дії і повна застарілих технологій», – додав він.
Mylo вирощується на заводах в Європі, на яких раніше виробляли гриби для ринку делікатесів, заявили в Bolt Threads. Але назву або місце розташування фабрики компанія не розкриває.
Перший крок виробництва «веганської шкіри» – вирощування міцелію, кореня грибів. При виробництві міцелію використовується половина обсягу води, необхідної для виробництва бавовни, і не використовуються вироби тваринного походження, уточнили в компанії.
Приблизно за 8-10 днів міцелій розростається по органічній підстилці при контрольованій температурі і вологості, пояснюють в Bolt Threads. Утворені товсті листи обробляються і фарбуються.

«Коли ви торкаєтеся до синтетичної шкіри, ви відчуваєте холодний пластик. У той же час Mylo має еластичність і тепло, які дійсно здаються природними», – каже Джеймі Бейнбрідж, віце-президент з розробки продукції Bolt Threads.
Стелла Маккартні вірить, що «технологія Mylo все змінить». Однак купувати товари Gucci, Saint Laurent і Stella McCartney не всі можуть собі дозволити через їх ціну, відзначає The New York Times. Тому участь Adidas і Lululemon з мас-маркету робить угоду «цікавішою».
Нагадаємо, в Україні запустили виробництво власного штучного м’яса, яке, як стверджує виробник, за смаковими властивостями не відрізняється від звичайного м’яса.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].