Twilio купить стартап, що займається інфраструктурою даних про клієнтів за $3,2 млрд
Компанія Segment посідає 26-е місце в списку 100 провідних світових хмарних компаній

Провайдер хмарної комунікаційної платформи Twilio Inc планує купити компанію Segment, що займається інфраструктурою даних про клієнтів, за $3,2 млрд. Про це повідомили Forbes два джерела.
Представник Twilio заявив, що компанія не може коментувати «будь-які чутки або припущення».
Twilio, ринкова капіталізація якої перевищує $45 млрд, в червні 2016 року стала публічною завдяки потужній інфраструктурі зв'язку, яка дозволяє підприємствам зв'язуватися зі своїми клієнтами за допомогою текстових повідомлень, голосових і відеодзвінків.
Компанія Segment, заснована в Сан-Франциско, була заснована в 2012 році і посіла 26-е місце в списку 100 провідних світових хмарних компаній. У квітні 2019 року Segment залучила $175 млн в межах раунду фінансування серії D. У вересні стартап заявив, що працює з більш ніж 20 000 підприємствами, включаючи Intuit, FOX і Levi's, в яких працює понад 550 осіб.
Цього року в хмарних компаніях спостерігається різке зростання попиту, оскільки все більше компаній використовують їхні послуги для задоволення вимог переходу на роботу з дому через спалах COVID-19.
«Twilio отримує вигоду від прискорення цифрової трансформації, викликаної пандемією», – йдеться в повідомленні брокерської компанії JP Morgan.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].