Disney проводить реструктуризацію, основний фокус на стрімінгу
Споживачі все більше надають перевагу стрімінговим платформам кінотеатрам і традиційному телебаченню

Пізно ввечері в понеділок розважальний конгломерат Disney оголосив про реструктуризацію свого бізнесу, щоб зробити Disney + та інші його споживчі платформи пріоритетом для компанії. Як повідомляє Bloomberg, згідно з оновленою структурою, три відділу контенту – студії, загальні розваги та спорт – тепер повинні будуть створювати програми для сервісів потокового відео Disney, яким приділятимуться «основна увага».
Агентство зазначає, що це суттєвий перехід від традиційного виробництва фільмів і телебачення. Disney також створила новий підрозділ, який нестиме одноосібну відповідальність за управління своїм прибутком від контенту, що створюється в компанії.
Після оголошення новини акції компанії прискорилися вгору і подорожчали на постбіржовій сесії на понад 5%.
Станом на серпень Disney, чиї доходи від парків розваг різко впали через пандемію, має 100 млн передплатників на свої потокові пропозиції. Більше половини з них від Disney +, який знаходиться на ринку майже рік.
«Я б не назвав це реакцією на COVID-19, – пояснив гендиректор Боб Чапек про реструктуризацію компанії. – Я б сказав, що коронавірус прискорив темпи, з якими ми здійснили цей перехід, але сам перехід все одно відбувся б без пандемії».
Він також зазначив, що ці кроки є визнанням того, як споживачі змінюють свої звички, надаючи перевагу потоковим платформам кінотеатрам і традиційним телевізійним і кабельним каналам.
«На ринку відбуваються серйозні зміни, і ви можете або керувати цими тенденціями, або слідувати за ними, і ми вирішили керувати ними», – сказав Чапек.
Агентство наголошує, що пандемія COVID-19 продовжує душити індустрію розваг, і Disney особливо сильно постраждав. Його тематичний парк «Діснейленд» в Південній Каліфорнії все ще закритий, а відвідуваність заново відкритих парків не повернулася до норми. Багато кінотеатрів по всій країні закриті або мають обмежену місткість.
Нагадаємо: наприкінці вересня Disney прийняла рішення про скорочення 28 000 своїх співробітників через пандемію коронавірусу.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].