Захворіло у світі
64,561,850
Померло у світі
1,493,925
Вилікувалось у світі
41,515,472
Захворіло в Україні
772,760
Померло в Україні
12,960
Вилікувалось в Україні
384,426
До числа найдорожчих брендів світу цього року вперше увійшли Zoom, YouTube та Instagram

До числа найдорожчих брендів світу цього року вперше увійшли Zoom, YouTube та Instagram

Перші сходинки рейтингу займають Apple, Amazon та Microsoft

До числа найдорожчих брендів світу цього року вперше увійшли Zoom, YouTube та Instagram
фото pixabay.com

За даними щорічного рейтингу топ-100 найдорожчих брендів світу компанії Interbrand Corp, лідерами стали Apple та Amazon. Цього року Microsoft вдалось потіснити Google з почесного третього місця.

До рейтингу вперше увійшли Zoom (№100), Instagram (№19) і YouTube (№30). Після виключення зі списку найдорожчих брендів до нього вдалось повернутись Tesla (№40) та Jonny Walker (№98).

Сектором, який зростав найшвидше, став технологічний, тоді як роздрібна торгівля істотно постраждала від пандемії.

Медіакомпанії також досягли успіху в метушні, створеній COVID-19. Spotify (№70) продемонстрував зростання вартості бренду на 52% до $8,389 млрд, піднявшись на 22 позиції в рейтингу, в той час, як Netflix піднявся на 41-е місце зі зростанням на 41% до $12,665 млрд доларів США.

Amazon був лідером по ефективності, зайнявши друге місце і збільшивши вартість бренду на 60% з оцінкою в $200,667 млрд. Google вийшла з трійки лідерів вперше з 2012 року. Тим часом Samsung, який посів 5-е місце, ($62,289 млрд) вперше увійшов до п'ятірки лідерів.

Також до топ-10 увійшли: № 6 Coca-Cola ($56,894 млрд), № 7 Toyota ($51,595 млрд), № 8 Mercedes-Benz ($49,268 млрд), № 9 McDonald's ($42,816 млрд) і №10 Disney ($40,773 млрд). На першу десятку брендів припадає 50% від загальної вартості таблиці в цьому році.

Interbrand складає рейтинг на основі фінансових результатів компаній і впливу брендів на покупців, а також на основі здатності отримувати доходи. Компанія публікує топ-100 найдорожчих брендів світу з 2001 року.

Середнє зростання технологічних брендів і технологічних платформ склало цього року 20%. Технологічні бренди і платформи зараз складають 48% від загальної вартості таблиці у порівнянні з 17% у 2010 році.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті