Футболки з панцирів крабів та еко-светри: чим дивує Allbirds
Стартап Allbirds став відомим завдяки своїм вовняним кросівкам, серед його інвесторів Леонардо Ді Капріо

Стартап Allbirds, відомий в Кремнієвій долині своїми екологічними вовняними кросівками, сподівається завоювати прихильність клієнтів новими продуктами.
Як повідомляє CNBC, Allbirds представила чотири нових предметів одягу: футболку, зроблену з викинутих панцирів крабів; кардиган, джемпер і куртка-пуховик – всі з тієї ж вовни мериноса, яка використовується в популярному взутті компанії Allbirds.
Запуск бренду відбувся більш ніж через рік після того, як Allbirds почала продавати шкарпетки, що стало його першим виходом на ринок взуття. Раніше цього року він почав продавати спідню білизну і натякнув, що скоро з'являться нові товари.
У представлених новинках удвічі більше уваги приділяється використанню екологічно чистих матеріалів, включаючи рослини, перероблені пластикові пляшки, а тепер і раковини крабів.
Співзасновник Allbirds Тім Браун розповів, що компанія спочатку визначила потік відходів, який в цьому випадку є панцирами сніжного краба в канадській індустрії морепродуктів. Для виготовлення футболок з раковин добувають мінерали та змішують з вовною. В результаті отримується антимікробна тканина, яка вбиває бактерії, сказав Браун.
Нова футболка Allbirds коштуватиме $48, кардиган – $145, джемпер – $135, а пуховик – $250.
Allbirds заявляє, що планує розширити асортимент одягу. Але, як і у випадку з взуттям, все починається з малого.
«Ми зосереджені на кількох важливих елементах, які ми хочемо вивчити, – сказав Браун. – Ми продали лише одну взуття за перші півтора року свого існування».
Стартап, запущений у 2016 році, найбільш відомий своїми вовняними кросівками за $95. Allbirds продала свою мільйонну пару взуття всього за два роки роботи. Компанія виросла настільки, щоб викликати інтерес у великих інвесторів, таких як актор Леонардо Ді Капріо.
Минулого місяця Allbirds отримав $100 млн в рамках раунду фінансування серії E. Стартап оцінили в $1,7 млрд. У 2018 році виробник екологічно чистого взуття залучив $50 млн.
Як повідомлялось, у травні Adidas анонсувала, що почне виготовляти кросівки без шкоди для довкілля. Для цього вона об'єдналася з брендом еко-взуття Allbird.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].