Hermes повідомила про відновлення попиту на предмети розкоші

Hermes повідомила про відновлення попиту на предмети розкоші

Виручка компанії за ІІІ квартал зросла на 6,9% і на 100 млн євро перевищила прогнози аналітиків

Hermes повідомила про відновлення попиту на предмети розкоші
фото www.flickr.com/photos/80784794@N02/7412706604

Компанія з виробництва предметів розкоші Hermes International оголосила про зростання після того, як до споживачів повернувся свій апетит до таких продуктів, як сумки Birkin, після локдануів у більшості країн на початку цього року.

Як повідомляє Bloomberg, у ІІІ кварталі виручка компанії зросла на 6,9% з коригуванням до 1,8 млрд євро, перевищивши прогноз на 100 млн євро. Вартість акцій компанії сьогодні практично не змінилася, але близька до рекордної після 20% зростання за рік.

Агентство зазначає, що індустрія предметів розкоші знову набирає обертів. Акції LVMH також росли рекордними темпами на цьому тижні після того, як власник Louis Vuitton оголосив про несподіване відновлення продажів модних і шкіряних виробів. Хоча Hermes заявила, що їй як і раніше складно оцінити вплив пандемії на весь рік, вона поставила перед собою «амбітну мету» по зростанню доходів у середньостроковій перспективі.

Як заявив фінансовий директор компанії Ері дю Альгейт, інтернет-магазин Hermes вже приносить більше доходів, ніж основний магазин компанії в Парижі.  За його словами, стратегія Hermes полягає в поступовому збільшенні кількості онлайн-пропозицій знакових продуктів, таких як сумки Birkin.

Шкіряні вироби складають половину виручки Hermes від продажів, що змушує деяких аналітиків задатися питанням, чи не занадто компанія залежить від невеликої кількості товарів.

«Ціна на сумки Hermes на вторинному ринку продовжує зростати – важливий показник їх привабливості», – сказав аналітик Morgan Stanley Едвард Обен.

Агентство повідомляє, що зростання доходів відновилося в Азійсько-Тихоокеанському регіоні, включаючи Японію, завдяки апетиту китайських покупців. Тим часом в Європі, Північній і Південній Америці спостерігається зниження цього показника, але більш повільними темпами, ніж у ІІ кварталі. Європа як і раніше страждає від нестачі туристів, хоча місцеві магазини у Франції, крім основних в Парижі, переживають «хороше відновлення», додав Дю Альген.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло