Facebook прозвітувала про рекордну виручку, попри оголошений їй рекламний бойкот
Компанія очікує зростання виручки також і в IV кварталі

Facebook повідомила про рекордну виручку за ІІІ квартал, оскільки високі витрати на цифрову рекламу змогли компенсувати рекламний бойкот, обмеження на збір даних і триваюче зниження через пандемію COVID-19.
Як повідомляє Wall Street Journal, за три місяці до вересня виручка підскочила на 22% до $21,47 млрд. Компанія прогнозує, що в IV кварталі її виручка буде зростати ще швидше, оскільки витрати на рекламу зростуть в період свят.
Між тим, фінансовий директор техногіганта Девід Вайнер попередив про «значну невизначеність» на наступний рік. За його словами, хоча пандемія посилила акцент на онлайн-комерції, яка буде підтримувати Facebook в довгостроковій перспективі, компанія стикається зі значними нормативними погрозами, а також з обмеженнями на збір даних від користувачів продуктів Apple.
Серед проблем, з якими стикається бізнес Facebook, Вайнер назвав наказ європейських регулюючих органів, що забороняє передачу даних європейських користувачів в США. Компанія оскаржила це рішення.
Водночас Facebook стикається з жорстким антимонопольним контролем, і представники Федеральної торгової комісії США рекомендують подати позов проти компанії. Комісія витратила понад рік на розгляд скарг на те, що Facebook використовує свої сильні позиції на ринку для придушення конкуренції. Все це є частиною більш широких зусиль антимонопольних органів США з протидії поведінки великих технологічних компаній.
Нагадаємо: загалом ІІІ квартал для Facebook почався з бойкоту через його ймовірну нездатність контролювати мову ворожнечі на платформі. Групи за громадянські права, в тому числі Національна асоціація по поліпшенню положення кольорових людей і Антидефамаційна ліга, переконали великих рекламодавців, в тому числі Verizon Communications і Unilever, тимчасово припинити витрачати рекламні бюджети на платформах Facebook.
Попри ці проблеми, прибуток Facebook на акцію зріс до $2,71 в III кварталі з $2,12 за той же період роком раніше. Чистий прибуток підскочив на 29% до $7,85 млрд з $6,09 млрд, частково через одноразові податкові пільги в розмірі $913 млн, пов'язаних з дослідженнями та розробками компанії.
Операційна маржа Facebook досягла 37% з 41% роком раніше, після того як кількість співробітників збільшилася на 32% за останній рік до майже 57 000. Кількість людей, що використовують продукти Facebook щомісяця, включаючи Instagram, Messenger і WhatsApp, збільшилася до 3,21 млрд .
Загальна кількість користувачів збільшилася на всіх ринках, крім США, де кількість активних користувачів в день скоротилося до 255 млн з 256 млн у ІІ кварталі. Компанія пояснила, що користувачі могли проводити менше часу на платформах після зняття обмежень на коронавірус.
Нагадаємо: шість найбільших технологічних компаній втратили близько $270 млрд ринкової вартості за останні два дні, Facebook позбавилась $40 млрд своєї капіталізації.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].