Як вибори у США вплинуть на європейський автопром

Як вибори у США вплинуть на європейський автопром

Європейські автовиробники вважають США другим найбільшим ринком збуту після Китаю

Як вибори у США вплинуть на європейський автопром
фото www.flickr.com/photos/texhfl/5399650250

Результат виборів у США будуть мати далекосяжні наслідки для автомобільної промисловості Європи, зокрема для BMW і Mercedes-Benz, у яких є великі заводи в США і які також вважають Сполучені Штати своїм ринком збуту № 2 після Китаю. Про це повідомляє Automotive News.

ТОРГІВЛЯ. Джо Байден, якщо переможе, може спробувати переглянути запропоновану угоду про трансатлантичне торговельне та інвестиційне партнерство (TTIP) між Європейським союзом і США. Daimler і VW Group були серед компаній, які б лобіювали угоду, яка усунула б основні торговельні бар'єри між США і США. Між тим, до цього Трамп завершив переговори і почав торговий конфлікт з Європою, націлений на німецьких автовиробників.

Трамп знову може взятись за старе і повторно почати погрожувати впровадженням 25-відсоткових мит на легкові автомобілі, побудовані в Європі і експортуються до США. Трамп назвав ЄС «ворогом», який задумав «скористатися перевагами Сполучених Штатів», і назвав загрозу національній безпеці причиною введення мит. Позиція Трампа ризикує ще більше послабити економічні зв'язки між Європою і США і створити стан постійного антагонізму між провідними індустріальними країнами на шкоду глобальним автомобільним компаніям.

BREXIT. Британському уряду, ймовірно, доведеться пом'якшити свою жорстку позицію щодо торговельної угоди з ЄС, тому що Байден виступає проти Brexit без угоди, посилаючись на загрозу миру в Північній Ірландії. Автовиробники виграли б, якби імпортно-експортні тарифи між Великобританією і ЄС були зняті, хоча митні декларації на товари, як і раніше будуть створювати торгові непорозуміння.

Прихильники жорсткої лінії Brexit в Великобританії отримають підтримку, тому що Трамп, ймовірно, буде віддавати перевагу партнерству з урядами, а не стратегічними союзами. Другий термін Трампа збільшує ризик того, що правила торгівлі та управління Великобританії можуть істотно відрізнятися від правил ЄС, збільшуючи бар'єри для торгівлі автомобілями та запчастинами

ДОВКІЛЛЯ / ВИКИДИ. Агентство з охорони навколишнього середовища США посилить свої позиції в Білому домі, якщо виграє Байден. Федеральний уряд більше оскаржуватиме здатність Каліфорнії встановлювати свої власні стандарти викидів, і США зможуть знову приєднатися до Паризької кліматичної угоди від 2015 року. Видання прогнозує, що якщо це станеться, автовиробники переглянуть свої середньострокові прогнози продажів електромобілів в США в сторону підвищення.

Підтримка Трампом викопного палива може затримати перехід до електрифікованих автомобілів, який відбувається в Європі і Китаї. Хоча це може допомогти підвищити прибутковість автовиробників за рахунок збільшення продажів автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння, такі компанії, як VW, не зможуть швидко збільшити продажі електромобілів. Низькі ціни на бензин можуть знизити інтерес до таких моделей, як повністю електричний кросовер VW ID4, який буде випускатись в місті Чаттануга, штат Теннессі, починаючи з 2022 року.

ІНВЕСТИЦІЇ. Перемога демократів ймовірно забезпечить більшу впевненість для іноземних інвестицій автовиробників в таких країнах, як Мексика і Іран. BMW, Audi і Mercedes побудували заводи в Мексиці перед обранням Трампа для експорту автомобілів в США без мит. Трамп переглянув торговельну угоду NAFTA, щоб створити USMCA, яка збільшила виробничі витрати за допомогою таких заходів, як вимога до експортерів платити вищу заробітну плату робочим на автомобільних заводах. VW був налаштований інвестувати в Іран, щоб краще конкурувати з французькими конкурентами PSA Group і Renault, поки всі троє не припинили свої операції в країні після того, як Трамп вивів США з ядерної угоди з Іраном і знову ввів санкції.

Якщо переможе Трамп, європейські автовиробники можуть відчути додатковий тиск, щоб вони вкладали більше коштів у свої операції в США, включаючи заводи Mercedes в м.Венс, штат Алабама, BMW в м.Спартанбург, Південна Кароліна, і VW в м. Чаттануга. вже визнали, що їм, можливо, доведеться збільшити виробництво в США, якщо місцеві правила стануть суворішими.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло