Китай стане лідером світового ринку товарів класу люкс до 2025 року – прогноз
Міжнародні компанії активізують зусилля щодо взаємодії з китайськими покупцями

Китай стане найбільшим ринком товарів класу «люкс» до 2025 року, при цьому на китайських покупців припаде майже половина світових витрат на предмети розкоші, випливає з нової доповіді міжнародної консалтингової компанії Bain & Company, передає Інтерфакс.
Материковий Китай – це єдиний регіон у світі, який завершить поточний рік на позитивній ноті: продажі товарів класу «люкс» виросли на 45% і склали 44 млрд євро, оскільки обмеження на міжнародний туризм призвели до того, що більше покупців стали здійснювати покупки в своїй країні, йдеться в доповіді.
«Внутрішнє споживання збільшилося у всіх каналах, категоріях, цінових діапазонах і серед всіх поколінь», – повідомила компанія.
Міжнародні компанії, які продають люксові товари, активізують зусилля щодо взаємодії з китайськими покупцями. Раніше в листопаді швейцарська Richemont і китайська Alibaba вклали $1,1 млрд в торговельну онлайн-платформу Farfetch, що дозволить їй отримати доступ до 757 млн клієнтів китайського технологічного гіганта.
Тим часом незважаючи на активне відновлення ринку в Китаї, Bain очікує, що продажі предметів розкоші по всьому світу впадуть на 23% і складуть 217 млрд євро в цьому році, а операційний прибуток компаній знизиться на 60%. Це стане найбільшим спадом з 2009 року.
Ринок люксових товарів, який включає в себе як предмети розкоші, так і приватні літаки, яхти, вишукані вина і делікатеси, скоротився такими ж темпами і в даний час оцінюється приблизно в 1 трлн євро.
«Кожен з нас пережив важкий рік швидких, несподіваних змін, це торкнулося і ринку предметів розкоші», – каже партнер Bain Клаудія Д'Арпізіо, яка є провідним автором дослідження, проведеного спільно з італійською організацією виробників предметів розкоші Altagamma.
«Хоча індустрія і постраждала від тимчасового припинення світового туризму і локдаунів, ми вважаємо, що вона досить стійка, щоб впоратися з кризою», – зазначила Д'Арпізіо.
Основний удар від спаду світової туристичної галузі прийняла на себе Європа: продажі предметів розкоші в цьому регіоні знизилися на 36% без урахування коливання валютних курсів і склали 57 млрд євро.
На Північну і Південну Америку криза вплинула менше – продажі впали на 27% і склали 62 млрд євро.
За очікуваннями консалтингової компанії, ринок повернеться до рівнів 2019 року до кінця 2022 або початку 2023 року залежно від відновлення світового туризму.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].