Бренд Moncler купує свого італійського конкурента Stone Island за майже $1,4 млрд

Бренд Moncler купує свого італійського конкурента Stone Island за майже $1,4 млрд

Придбання відбудеться за гроші та акції

Бренд Moncler купує свого італійського конкурента Stone Island за майже $1,4 млрд
фото www.flickr.com/photos/tokyofashion/5122859771

Італійський бренд одягу, взуття та інших виробів Moncler збирається придбати свого конкурента Stone Island за 1,15 млрд євро ($1,39 млрд) готівкою та акціями.

Як повідомляє Bloomberg, Moncler, відома своїм лижним одягом та зимовими куртками, початково купить близько 70% Stone Island у генерального директора Карло Ріветті, інші 30% – у найбільшої в Азії інвесткомпанії Temasek.

«Ми об’єднуємось у непростий момент як для Італії, так і для всього світу, коли все здається невизначеним та непередбачуваним», – йдеться у заяві 59-річного Ремо Руффіні, власника Moncler.

Stone Island, попри пандемію, показує хороші результати продажів: вони виросли на 1% за рік і складають 240 млн євро.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло