Бренд Moncler купує свого італійського конкурента Stone Island за майже $1,4 млрд
Придбання відбудеться за гроші та акції

Італійський бренд одягу, взуття та інших виробів Moncler збирається придбати свого конкурента Stone Island за 1,15 млрд євро ($1,39 млрд) готівкою та акціями.
Як повідомляє Bloomberg, Moncler, відома своїм лижним одягом та зимовими куртками, початково купить близько 70% Stone Island у генерального директора Карло Ріветті, інші 30% – у найбільшої в Азії інвесткомпанії Temasek.
«Ми об’єднуємось у непростий момент як для Італії, так і для всього світу, коли все здається невизначеним та непередбачуваним», – йдеться у заяві 59-річного Ремо Руффіні, власника Moncler.
Stone Island, попри пандемію, показує хороші результати продажів: вони виросли на 1% за рік і складають 240 млн євро.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].