МАУ з квітня компенсувала майже $22 мільйони за скасовані рейси
Близько 56 000 заявок на повернення залишаються неопрацьованими

Авіакомпанія МАУ з квітня по листопад 2020 року компенсувала покупцям квитків $22 млн за скасовані рейси внаслідок пандемії коронавірусу. Про це повідомили у пресслужбі авіакомпанії.
Зазначається, що з квітня по листопад 2020 року опрацьовано 85 861 запит пасажирів та оформлено повернення на суму майже $22 млн.Наразі зафіксовано ще близько 56 000 неопрацьованих заявок на повернення.
В МАУ зауважують, що спалах коронавірусної інфекції особливо негативно вплинув на світову авіаіндустрію, і всі авіакомпанії світу внаслідок рішень власних урядів щодо карантинних заходів були змушені призупинити свою діяльність на декілька місяців, скасувавши тисячі рейсів. Це призвело до безпрецедентного накопичення невиконаних зобов’язань перед пасажирами.
Авіакомпанія запропонувала покупцям квитків на скасовані рейси декілька варіантів виходу з цієї ситуації: переоформлення квитка на інші дати без утримання штрафів; оформлення іменного промокоду на 125% оплаченої суми, який діє 2 роки з моменту його виписки; повернення коштів за скасований рейс на банківський рахунок.
Як повідомлялося, авіакомпанія МАУ звернулася із відкритим листом до Президента Володимира Зеленського, в якому просить про надання стабілізаційного кредиту та розстрочення заборгованості перед державними підприємствами «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» та Украерорух.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].