Sony купує стрімінговий сервіс Crunchyroll за майже $1,2 млрд
Ця покупка дасть змогу японському конгломерату конкурувати з гігантами індустрії розваг, такими як Netflix

AT &T погодилася продати стрімінговий сервіс Crunchyroll компанії Funimation, що належить Sony Pictures Entertainment і Sony Music Entertainment. Ціна угоди становить $1,175 млрд. Як повідомляє CNBC, японський конгломерат завдяки отриманню Crunchyroll прагне зміцнити свій бізнес у сфері розважального контенту.
Угода надасть Sony доступ до 3 млн платних передплатників Crunchyroll в більш ніж 200 країнах і регіонах, що допоможе японській компанії конкурувати з гігантами індустрії розваг, такими як Netflix.
AT&T прагне монетизувати свої непрофільні активи з того часу, як в червні до влади прийшов генеральний директор Джон Верстаті. Остання угода дозволить компанії інвестувати в інші напрямки, включаючи створення контенту й ігор.
Попри відданих шанувальників аніме Crunchyroll, AT&T вважає, що сервіс потокового мовлення аніме був занадто нішевим для ширшої аудиторії, яку хоче залучити його потоковий сервіс HBO Max, повідомило джерело телеканалу.
Нагадаємо: у 2017 році Sony купила Funimation приблизно за $143 млн. Таким чином, якщо угоду схвалять регулятори, Sony будуть належати два найпопулярніших дистриб'юторів аніме.
Останнім часом анімаційний бізнес процвітає завдяки рекордному успіху японського анімаційного фільму «Вбивця демонів». Фільм з’явиться в США на початку 2021 року. Поширювати його буде компанія Funimation.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].