Медведчук та Козак пов'язані з компаніями, котрі зводять канатну дорогу між Росією та Китаєм – «Схеми»
Медведчук це заперечує

Канатну дорогу між Росією та Китаєм зводять компанії, пов'язані з депутатом від «Опозиційної платформи – За життя» Віктором Медведчуком та його соратником і депутатом від «ОПЗЖ» Тарасом Козаком. Російська влада після закінчення будівництва в Амурській області обіцяє реалізаторам податкові пільги для комерційної діяльності на кордоні РФ і Китаю. Про це йдеться у розслідуванні програми «Схеми».
Журналісти стверджують, що Олександр Баримов – власник і директор російської компанії «ЗЕД Девелопмент», що будує канатну дорогу, також є гендиректором АО «Ньюйол». Остання компанія входить до структури «Юг Энерго» – бенефіціарною власницею цієї компанії, відповідно до декларації Медведчука, є його дружина – телеведуча Оксана Марченко.
За даними «Схем», Баримов користується однією автівкою з засновником компанії «Ренессанс» Олександром Мартиненком. Бенефіціарною власницею цієї компанії також є Оксана Марченко.
Із 2016 по 2018 роки Олександр Баримов також керував російською фірмою народного депутата Тараса Козака «Добробут Инвест». Політик вказував цю компанію як власну в деклараціях у 2015-2018 роках.
Крім цього, журналісти стверджують, що зв'язок із родиною Медведчука простежується також через інвестора будівництва канатної дороги – групу компаній «Регіон». Цю групу контролює російський бізнесмен Сергій Сударіков, «якого у російських ЗМІ називають близьким до очільника «Роснєфті» Ігоря Сєчіна і давнього друга президента Росії Володимира Путіна».
Брат Медведчука Сергій Медведчук брав участь у розвитку компанії «Аптечна мережа 36,6», повідомляв «Интерфакс». Акціонером цієї компанії є «Московський кредитний банк», який очолював Сударіков.
Народний депутат Віктор Медведчук підтвердив журналістам, що його брат співпрацює з цими компаніями, але заперечив свій зв'язок до зведення канатної дороги та знайомство з Олександром Баримовим.
«Невже ви думаєте, що я знаю всіх сьогодні менеджерів тієї чи іншої структури, де моя сім`я чи моя дружина є бенефіціаром?» – сказав Медведчук.
Сам Баримов на звернення журналістів не відповів. А у групі «Регіон» розповіли про вигоду в будівництві канатної дороги через її пасажиропотік та майбутні податкові пільги.
Нагадаємо: прокуратура повернула Києву незаконно захоплену ділянку на Трухановому острові вартістю 25 млн гривень. Торік Bihus.info заявляли, що її захопили соратники Медведчука.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].