Gucci відкриє два флагманських магазини на люксовій онлайн-платформі Alibaba
Елітні бренди звертають особливу увагу на Китай, де, і попри пандемію, попит на люксові товари не впав

Модний дім Gucci відкриє два флагманських магазинів на люксовій онлайн-платформі для шопінгу Tmall Luxury Pavilion китайської компанії Alibaba. Як повідомляє Reuters, це рішення підкреслює важливість китайського ринку для елітних брендів, які прагнуть зупинити падіння виручки на тлі пандемії COVID-19.
Перший флагманський магазин Gucci з продажу модних колекцій і виробів зі шкіри відкриється 21 грудня, говориться в спільній заяві двох компаній. Другий магазин косметики відкриється в лютому 2021 року, ним їм буде керувати партнер Gucci – компанія Coty.
В Китаї споживачі здійснюють більше покупок за допомогою додатків для мобільних телефонів, ніж в США чи Європі. Цього року саме КНР стала одним з нечисленних «світлих плям» для ринку люксу, де продажі різко виросли після того, як навесні почали послаблюватися заходи ізоляції. Китай виявився єдиним регіоном в світі, де попит на люксові товари у 2020 році не впав.
Gucci має власний китайський вебсайт gucci.cn і присутній на всіх основних китайських платформах соціальних мереж, включаючи Weibo і WeChat.
Alibaba повідомляє, що клієнтська база Tmall Luxury Pavilion становить 750 млн осіб.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].