Gucci відкриє два флагманських магазини на люксовій онлайн-платформі Alibaba

Gucci відкриє два флагманських магазини на люксовій онлайн-платформі Alibaba

Елітні бренди звертають особливу увагу на Китай, де, і попри пандемію, попит на люксові товари не впав

Gucci відкриє два флагманських магазини на люксовій онлайн-платформі Alibaba
фото www.flickr.com/photos/maosuit/5454913858

Модний дім Gucci відкриє два флагманських магазинів на люксовій онлайн-платформі для шопінгу Tmall Luxury Pavilion китайської компанії Alibaba. Як повідомляє Reuters, це рішення підкреслює важливість китайського ринку для елітних брендів, які прагнуть зупинити падіння виручки на тлі пандемії COVID-19.

Перший флагманський магазин Gucci з продажу модних колекцій і виробів зі шкіри відкриється 21 грудня, говориться в спільній заяві двох компаній. Другий магазин косметики відкриється в лютому 2021 року, ним їм буде керувати партнер Gucci – компанія Coty.

В Китаї споживачі здійснюють більше покупок за допомогою додатків для мобільних телефонів, ніж в США чи Європі. Цього року саме КНР стала одним з нечисленних «світлих плям» для ринку люксу, де продажі різко виросли після того, як навесні почали послаблюватися заходи ізоляції. Китай виявився єдиним регіоном в світі, де попит на люксові товари у 2020 році не впав.

Gucci має власний китайський вебсайт gucci.cn і присутній на всіх основних китайських платформах соціальних мереж, включаючи Weibo і WeChat.

Alibaba повідомляє, що клієнтська база Tmall Luxury Pavilion становить 750 млн осіб.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло