Skoda має найбільший потенціал росту серед брендів групи – директор з продажів VW Group

Skoda має найбільший потенціал росту серед брендів групи – директор з продажів VW Group

Група не збирається змінювати позиціювання чеського бренду й переносити його у бюджетний сегмент

Skoda має найбільший потенціал росту серед брендів групи – директор з продажів VW Group
фото www.flickr.com/photos/62316235@N05/5931213915

За словами директора з продажів VW Group Крістіана Далхейма  автовиробник Skoda має «найбільший потенціал зростання» серед брендів в Європі, оскільки він орієнтований на більш традиційних покупців з обмеженим бюджетом.

Як розповів Далхейм виданню Automotive News, клієнти бренду мають соціальний статус від середнього до низького, і вони прагнуть функціональності від свого автомобіля, а не розкоші.

«Skoda ідеально підходить для досягнення успіху в сегментах, де люди не можуть дозволити собі дорогі автомобілі, – додав він. – Що стосується обсягів в процентному вираженні, у Skoda є найбільший потенціал для зростання».

За словами Далхейма, чеський бренд Skoda не має наміру конкурувати з бюджетним брендом Renault Dacia.

«Нам не подобається таке порівняння, оскільки ми не хочемо зводити Skoda до боротьби з цим конкурентом. У Skoda є неймовірні конкуренти з французькими брендами і, звичайно, Ford», – розповів він.

Він також додав, що Skoda може залучити більше клієнтів, без необхідності переходити в категорію низькобюджетних брендів.

Водночас Skoda стає проблемою для німецької автомобільної групи, оскільки більш низькі виробничі витрати в Чеській Республіці дають бренду цінову перевагу в порівнянні з іншими марками Volkswagen, що використовують ту ж платформу, але автомобілі збираються в Німеччині, де витрати є вищими.

В останні роки Skoda вдалося перевершити бренд Volkswagen по рентабельності і залишатися прибутковим в перші три квартали 2020 року, попри збитки, нанесені галузі пандемією.

Згідно зі звітом VW Group, світові поставки Skoda за перші дев'ять місяців 2020 року скоротилися на 21% до 721 884 автомобілів. В Європі показники бренду виявились кращими, тут його продажі впали на 17% до 568 280 за перші 11 місяців минулого року. У Китаї Skoda повідомила про падіння продажів на 44% за перші 10 місяців 2020 року до 118 230 автомобілів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло