Skoda має найбільший потенціал росту серед брендів групи – директор з продажів VW Group
Група не збирається змінювати позиціювання чеського бренду й переносити його у бюджетний сегмент

За словами директора з продажів VW Group Крістіана Далхейма автовиробник Skoda має «найбільший потенціал зростання» серед брендів в Європі, оскільки він орієнтований на більш традиційних покупців з обмеженим бюджетом.
Як розповів Далхейм виданню Automotive News, клієнти бренду мають соціальний статус від середнього до низького, і вони прагнуть функціональності від свого автомобіля, а не розкоші.
«Skoda ідеально підходить для досягнення успіху в сегментах, де люди не можуть дозволити собі дорогі автомобілі, – додав він. – Що стосується обсягів в процентному вираженні, у Skoda є найбільший потенціал для зростання».
За словами Далхейма, чеський бренд Skoda не має наміру конкурувати з бюджетним брендом Renault Dacia.
«Нам не подобається таке порівняння, оскільки ми не хочемо зводити Skoda до боротьби з цим конкурентом. У Skoda є неймовірні конкуренти з французькими брендами і, звичайно, Ford», – розповів він.
Він також додав, що Skoda може залучити більше клієнтів, без необхідності переходити в категорію низькобюджетних брендів.
Водночас Skoda стає проблемою для німецької автомобільної групи, оскільки більш низькі виробничі витрати в Чеській Республіці дають бренду цінову перевагу в порівнянні з іншими марками Volkswagen, що використовують ту ж платформу, але автомобілі збираються в Німеччині, де витрати є вищими.
В останні роки Skoda вдалося перевершити бренд Volkswagen по рентабельності і залишатися прибутковим в перші три квартали 2020 року, попри збитки, нанесені галузі пандемією.
Згідно зі звітом VW Group, світові поставки Skoda за перші дев'ять місяців 2020 року скоротилися на 21% до 721 884 автомобілів. В Європі показники бренду виявились кращими, тут його продажі впали на 17% до 568 280 за перші 11 місяців минулого року. У Китаї Skoda повідомила про падіння продажів на 44% за перші 10 місяців 2020 року до 118 230 автомобілів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].