Дефіцит автомобільних чіпів в Китаї може зберігатися протягом десятиліття – Bloomberg
КНР імпортує переважну більшість мікросхем, які використовуються в традиційних та електричних авто

Дефіцит автомобільних чіпів в Китаї може зберігатися протягом цілого десятиліття, але він має мало спільного з нинішніми збоями в поставках, через які виробництво в усьому світі різко скорочується.
Як повідомляє Bloomberg, генеральний менеджер Національного центру інноваційних технологій в області нових енергетичних транспортних засобів Юань Ченінь пояснив, що основними причинами є швидкозростаючий попит на електрокари в КНР, відсутність в країні місцевих технічних ноу-хау і стійка геополітична напруженість.
«Китайська індустрія мікросхем знаходиться під величезним тиском, – сказав він. – Я не думаю, що проблему можна вирішити відразу».
Проблема, на думку експерта, носить більш системний характер. Ланцюжок поставок в країні буде залишатися вразливим до тих пір, поки китайські компанії не створять власні виробничі потужності і самі не почнуть виробляти напівпровідники, які використовуються в електромобілях.
«Якщо ми не вирішимо цю проблему, автомобільна промисловість може повернутися туди, де вона була десятиліття тому» з точки зору конкурентоспроможності, наголосив Юань Ченінь.
Китай є найбільшим автомобільним ринком в світі, проте йому доводиться імпортувати переважну більшість чіпів, які використовуються у виробництві автомобілів. Збільшити масштаб буде непросто. В автомобілі використовується більше 100 різних типів мікросхем, які допомагають контролювати все, від кермового управління до зв'язку та регулювання швидкості. Окрім того, напівпровідники для автомобілів в порівнянні з напівпровідниками для iPhone або ноутбуків повинні бути більш міцними, здатними витримувати діапазон температур і набагато більші навантаження.
16 січня голова Міністерства промисловості та інформаційних технологій КНР Сяо Яцин заявив, що китайським компаніям необхідно підвищити свою конкурентоспроможність в ланцюжку поставок і прискорити розробку мікросхем і операційних систем.
Як відомо, автовиробники у всьому світі в останні тижні постраждали від загострення глобальної нестачі напівпровідників, яка призвела до скорочення виробництва.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].