Uber робить ставку на доставку алкоголю
Компанія купує стартап з доставки алкогольних напоїв Drizly за $1,1 млрд

Майбутнє Uber – за автономними автомобілями, однак зараз компанія вирішила зосередитись на доставці алкоголю.
Як повідомляє CNN, Uber оголосила про придбання стартапа з доставки алкогольних напоїв Drizly за $1,1 млрд у вигляді акцій і готівки. Угода, яка ще не завершена, призведе до інтеграції Drizly в сервіс для доставки їжі Uber, але при цьому залишиться окремим додатком.
Dirzly була заснована в 2012 році. Наразі компанія співпрацює з тисячами роздрібних продавців в більш ніж 1400 містах США і продає алкоголь через свою платформу, доставляючи її менш ніж за годину.
«Куди б ви не пішли і що б ви не хотіли отримати, наша мета в Uber – зробити життя людей трохи простішим. Ось чому ми орієнтуємося на нові категорії, такі як харчові продукти, ліки за рецептом, а тепер і алкоголь», – сказав генеральний директор Uber Дара Хосровшахі.
Придбання відбувається в момент, коли через пандемію послуги з доставки користуються величезним попитом. Uber покладається на свій бізнес з доставки харчових продуктів Uber Eats, в той час, як його основний бізнес, транспорт, бореться зі зниженням інтересу. У липні Uber придбав одного зі своїх більш дрібних конкурентів з постачання продуктів харчування. Угода з Postmates коштувала $2,65 мільярда.
Як повідомлялось, у грудні компанія продала свій підрозділ автономних транспортних засобів, а також операції, спрямовані на розробку літаючих таксі.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].