Uber робить ставку на доставку алкоголю

Uber робить ставку на доставку алкоголю

Компанія купує стартап з доставки алкогольних напоїв Drizly за $1,1 млрд

Uber робить ставку на доставку алкоголю
фото www.flickr.com/photos/alexismiyung/8215268671

Майбутнє Uber – за автономними автомобілями, однак зараз компанія вирішила зосередитись на доставці алкоголю.

Як повідомляє CNN, Uber оголосила про придбання стартапа з доставки алкогольних напоїв Drizly за $1,1 млрд у вигляді акцій і готівки. Угода, яка ще не завершена, призведе до інтеграції Drizly в сервіс для доставки їжі Uber, але при цьому залишиться окремим додатком.

Dirzly була заснована в 2012 році. Наразі компанія співпрацює з тисячами роздрібних продавців в більш ніж 1400 містах США і продає алкоголь через свою платформу, доставляючи її менш ніж за годину.

«Куди б ви не пішли і що б ви не хотіли отримати, наша мета в Uber – зробити життя людей трохи простішим. Ось чому ми орієнтуємося на нові категорії, такі як харчові продукти, ліки за рецептом, а тепер і алкоголь», – сказав генеральний директор Uber Дара Хосровшахі.

Придбання відбувається в момент, коли через пандемію послуги з доставки користуються величезним попитом. Uber покладається на свій бізнес з доставки харчових продуктів Uber Eats, в той час, як його основний бізнес, транспорт, бореться зі зниженням інтересу. У липні Uber придбав одного зі своїх більш дрібних конкурентів з постачання продуктів харчування. Угода з Postmates коштувала $2,65 мільярда.

Як повідомлялось, у грудні компанія продала свій підрозділ автономних транспортних засобів, а також операції, спрямовані на розробку літаючих таксі.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло