Дуров розповів, якою буде реклама в Telegram і на чому зароблятимуть власники каналів
Платформа не планує вводити рекламу в особистих або групових чатах і обмежиться тільки каналами

Telegram запропонує власникам каналів монетизувати їх за допомогою підписок і користувацьких пожертвувань. Про це в своєму Telegram-каналі написав засновник месенджера Павло Дуров.
Два цих способи монетизації Дуров назвав альтернативами рекламі, яку планує ввести Telegram. Про те, що месенджер з 2021 року почне «ненав'язливо» монетизуватися, Дуров повідомив в грудні.
Тепер він підкреслив, що компанія хоче «виправити ситуацію», яка зараз складається з рекламою в Telegram-каналах. «Це хаотичний ринок з кількома сторонніми рекламними мережами, що просувають нав'язливу рекламу, яка викликає негатив у користувачів», – зазначив засновник Telegram.
«Наша кінцева мета – сформувати новий клас творців контенту, що володіють фінансовою стабільністю і вільних у виборі стратегії, яка є найкращою для їх підписників», – зазначив Дуров.
Дуров також нагадав, що Telegram не планує вводити рекламу в особистих або групових чатах і обмежиться тільки каналами. Крім того, він підкреслив, що месенджер не використовуватиме дані користувачів для таргетованої реклами, і повідомив, що користувачі зможуть відключити показ реклами.
У січні Telegram став найбільш завантажуваним серед неігрових додатків у світі, повідомляла компанія Sensor Tower. Дуров відзначав, що з моменту запуску месенджера в 2013 році кількість його користувачів росла більш ніж на 40% щороку.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].