Нестача шприців ставить під загрозу вакцинацію в Японії
Спеціальним шприцом можна зробити шість ін'єкцій з флакона Pfizer, а звичайним – тільки п’ять

В Японії, де вже сьогодні стартує кампанія з вакцинації проти COVID-19, наростають побоювання, що мільйони доз вакцини Pfizer можуть бути витрачені марно через брак спеціальних шприців.
Як повідомляє Reuters, уряд вже зробив відповідні термінові запити і виробники щосили намагаються наростити виробництво. Японія з населенням 126 млн осіб минулого року підписала контракт з Pfizer на закупівлю 144 млн доз вакцини, що досить для 72 млн людей.
Один флакон розрахований на шість ін'єкцій, однак для отримання шести доз потрібні спеціальні шприци, в той час стандартними шприцами можна зробити тільки п'ять ін'єкцій.
Представник Pfizer в Японії і представник міністерства охорони здоров'я країни відмовилися повідомити, чи засновувався контракт на 144 млн доз вакцини з розрахунку шести доз з кожного флакона.
Швидка вакцинація населення Японії є головним пріоритетом для уряду Йосіхіде Суга, оскільки він сповнений рішучості провести цього літа Олімпійські ігри в Токіо після того, як Ігри були відкладені на рік через пандемію.
Японська компанія з виробництва медичного обладнання Nipro, що володіє заводом в Таїланді, здатним виробляти 500 000 одиниць шприців в місяць, заявила, що планує збільшити свою щомісячну потужність до декількох мільйонів, але для досягнення цієї мети буде потрібно до п'яти місяців.
Інший великий японський виробник медичного обладнання Terumo заявив, що приступив до розробки шприців, придатних для вилучення шести доз з флакона, але ще занадто рано говорити, коли він може почати комерційне виробництво.
Попри те, що в останні декілька тижнів кількість щоденних випадків захворювання в Японії знизилася після піку на початку січня, в Токіо і дев'яти інших префектурах все ще діє надзвичайний стан, пов'язане з коронавірусом.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].