Renault повідомила про рекордні збитки за 2020 рік
Глобальний дефіцит автомобільних чіпів може скоротити його виробництво на 100 000 автомобілів в цьому році

Французький концерн Renault прозвітував про рекордно високі збитки за 2020 рік. Як повідомляє Bloomberg, компанія пояснила ці результати національними локдаунами для стримування поширення COVID-19, які значно знизили продажі автомобілів в Європі.
Автовиробник повідомив про чистий збиток у розмірі 8 млрд євро торік. Значна шкода бізнесу Renault була нанесена в першому півріччі 2020 року, коли перші національні локдауни заморозили виробництво і вдарили по попиту.
«2021 рік, ймовірно, буде важким, враховуючи невизначеність, пов'язану з кризою в галузі охорони здоров'я, а також брак електронних компонентів, – сказав Лука де Мео, виконавчий директор групи. – Прибутковість та отримання грошових коштів є пріоритетом».
Водночас французька компанія відзначає, що бізнес значно покращився за останні шість місяців 2020 року, забезпечивши маржу операційного прибутку в розмірі 3,5% і позитивний операційний вільний грошовий потік.
Наразі перед де Мео стоїть складне завдання: оптимізувати роздуту структуру витрат і надлишкові виробничі потужності, одночасно заспокоюючи французьку державу – найбільшого акціонера Renault – щодо збереження робочих місць в країні. Минулого місяця генеральний директор представив план, націлений на підвищення операційної маржі на понад 3% до 2023 року і не менше 5% до середини десятиліття.
Renault вже виконала 60% плану зі скорочення витрат на 2 млрд євро. Хоча компанія не представляє ніяких перспектив, вона попередила, що глобальна нестача автомобільних чіпів може привести до скорочення її виробництва на 100 000 автомобілів в цьому році, а дефіцит досягне свого піку в ІІ кварталі.
Продажі Renault впали більш ніж на п'яту частину у 2020 році до 2,95 млн автомобілів.
Нагадаємо: практично кожен виробник автомобілів страждає від нестачі напівпровідників. Минулого тижня французький концерн Renault і нещодавно створена Stellantis оголосили про тимчасове зупинення деяких своїх заводів.
Через нестачу мікросхем General Motors в цьому місяці законсервувала три заводи в Північній Америці, а Ford Motor готується до 20%-го падіння продажів у найближчому майбутньому.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].