Білий дім домовляється разом з Facebook і Twitter боротися з «антипрививочниками»

Білий дім домовляється разом з Facebook і Twitter боротися з «антипрививочниками»

Адміністрація вважає соцмережі головною платформою для поширення подібних ідей

Білий дім домовляється разом з Facebook і Twitter боротися з «антипрививочниками»
фото Pixaby

Білий дім звернувся до великих соцмереж, таких як Facebook, Twitter і Google Alphabet Inc., з проханням придушувати дезінформацію про коронавірус COVID-19 і зупиняти її поширення, розповів високопоставлений чиновник в адміністрації Байдена, пише Reuters.

Президент Джо Байден оголосив вакцинацію американців одним зі своїх головних пріоритетів і назвав цей крок «зусиллями військового часу». Але страх суспільства перед вакцинацією став серйозною перешкодою для адміністрації, пише видання.

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

Глава адміністрації Байдена Рон Клейн раніше заявляв, що адміністрація спробує співпрацювати з Кремнієвою долиною з цього питання.

«Дезінформація, яка викликає сумніви щодо вакцинації, стане величезною перешкодою для вакцинації всіх людей, і найбільші гравці тут – соціальні мережі», – сказало джерело, безпосередньо знайоме із намірами Білого дому.

«Ми розмовляємо з ними (соцмережами – ред.), щоб вони розуміли важливість дезінформації і те, як вони можуть швидко її позбутися», – додав співрозмовник.

В якості прикладу він навів протести проти вакцинації на стадіоні Доджер в Лос-Анджелесі на початку лютого і сказав, що Білий дім хоче запобігти повторенню подібних подій.

Акція протесту була організована в Facebook через сторінку, яка пропагує фейкові заяви про коронавірус, маски і вакцинацію. Протестувальники на короткий час заблокували доступ громадськості на стадіон – одне з найбільших місць вакцинації в країні, де медпрацівники роблять понад 8000 щеплень за день.

Інцидент продемонстрував, наскільки платформи соціальних мереж стали важливим організаційним інструментом таких рухів.

З 2019 року кількість користувачів у соцмережах, так званих «антипрививочників», збільшилася як мінімум на 7,8 млн чоловік.

Компанії не раз обіцяли позбутися подібних матеріалів на своїх платформах, але в їх зусиллях досі залишаються прогалини.

Представник Facebook заявила, що компанія звернулася в Білий дім, щоб запропонувати «будь-яку допомогу, яку ми можемо надати», і недавно оголосила про нову політику щодо видалення дезінформації про COVID і вакцини, а також сторінок, груп і акаунтів, які поширюють такі матеріали.

Представник Twitter заявив, що компанія «регулярно спілкується з Білим домом щодо ряду важливих питань, включаючи дезінформацію про COVID-19».

Google з Alphabet Inc. не став коментувати взаємодію з Білим домом, натомість вказавши на блог компанії про те, як він запобігає дезінформації.

Джерело в адміністрації сказало, що компанії «сприйнятливі» до співпраці з Білим домом.

«Але ще надто рано говорити про те, чи призведе це до зменшення поширення дезінформації», – сказав посадовець, пообіцявши більш детальну інформацію з цього приводу «в найближчі десять днів».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло