В судовому позові Facebook звинуватили в навмисному завищенні ефективності реклами

В судовому позові Facebook звинуватили в навмисному завищенні ефективності реклами

Соцмережа включала фейкові акаунти в показник охоплення, йдеться в позові

В судовому позові Facebook звинуватили в навмисному завищенні ефективності реклами
фото Shutterstock

Керівники Facebook відмовили менеджеру, який в середині 2018 року запропонував зробити показники реклами більш точними, пише Financial Times з посиланням на судові документи. Компанію звинувачують в тому, що вона завищувала перегляди відео в 2,5-10 разів.

Керівники Facebook пояснили відмову тим, що «вплив на виручку» для компанії буде «значним», випливає з внутрішнього листування. У відповідь на це менеджер з продукту заявив, що «це виручка, якої компанія ніколи не мала отримати, враховуючи той факт, що вона заснована на невірних даних». Кілька інших співробітників підтримали побоювання менеджера.

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

Агентство діджитал-маркетингу Crowd Siren подало позов проти соцмережі в 2018 році. Воно стверджувало, що Facebook свідомо включила фейкові акаунти в свій потенційний показник охоплення, вводячи в оману нічого не підозрюючи рекламодавців.

У позові йдеться, що потенційне охоплення в деяких штатах США було більшим за реальне населення. Офіційно соцмережа стверджує, що ці показники приблизні, а рекламодавці платять не за потенційне охоплення, а за фактичні показники та кліки по рекламі.

У позові також стверджувалося, що на початку 2018 року внутрішнє дослідження Facebook показало, що видалення дубльованих акаунтів призведе до зниження показника охоплення реклами на 10%.

У березні 2019 року, після подання первинного позову, Facebook трохи змінила показник потенційного охоплення і зробила його заснованим на тому, скільки людей, які відповідають критеріям рекламодавця, побачать рекламу за 30 днів, а не на кількості активних користувачів за той же період часу.

Однак в позові стверджується, що станом на 2020 рік компанія все ще не видалила підроблені акаунти з розрахунку охоплення.

Судовий процес з приводу охоплення реклами – другий великий позов, поданий рекламодавцями з приводу оманливих показників у Facebook. У 2016 році компанія зізналася в суді, що завищувала метрики на 60-80%, і заявила, що виправила ситуацію.

У 2020 році реклама принесла Facebook $84,2 млрд – це близько 97% в структурі загальної виручки компанії.

За матеріалами vc.ru

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло