В судовому позові Facebook звинуватили в навмисному завищенні ефективності реклами
Соцмережа включала фейкові акаунти в показник охоплення, йдеться в позові

Керівники Facebook відмовили менеджеру, який в середині 2018 року запропонував зробити показники реклами більш точними, пише Financial Times з посиланням на судові документи. Компанію звинувачують в тому, що вона завищувала перегляди відео в 2,5-10 разів.
Керівники Facebook пояснили відмову тим, що «вплив на виручку» для компанії буде «значним», випливає з внутрішнього листування. У відповідь на це менеджер з продукту заявив, що «це виручка, якої компанія ніколи не мала отримати, враховуючи той факт, що вона заснована на невірних даних». Кілька інших співробітників підтримали побоювання менеджера.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
Агентство діджитал-маркетингу Crowd Siren подало позов проти соцмережі в 2018 році. Воно стверджувало, що Facebook свідомо включила фейкові акаунти в свій потенційний показник охоплення, вводячи в оману нічого не підозрюючи рекламодавців.
У позові йдеться, що потенційне охоплення в деяких штатах США було більшим за реальне населення. Офіційно соцмережа стверджує, що ці показники приблизні, а рекламодавці платять не за потенційне охоплення, а за фактичні показники та кліки по рекламі.
У позові також стверджувалося, що на початку 2018 року внутрішнє дослідження Facebook показало, що видалення дубльованих акаунтів призведе до зниження показника охоплення реклами на 10%.
У березні 2019 року, після подання первинного позову, Facebook трохи змінила показник потенційного охоплення і зробила його заснованим на тому, скільки людей, які відповідають критеріям рекламодавця, побачать рекламу за 30 днів, а не на кількості активних користувачів за той же період часу.
Однак в позові стверджується, що станом на 2020 рік компанія все ще не видалила підроблені акаунти з розрахунку охоплення.
Судовий процес з приводу охоплення реклами – другий великий позов, поданий рекламодавцями з приводу оманливих показників у Facebook. У 2016 році компанія зізналася в суді, що завищувала метрики на 60-80%, і заявила, що виправила ситуацію.
У 2020 році реклама принесла Facebook $84,2 млрд – це близько 97% в структурі загальної виручки компанії.
За матеріалами vc.ru
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.