Великобританія заборонила польоти Boeing 777 через відмову двигуна в США
Авіакомпанії, які експлуатують літаки Boeing з таким двигуном, знаходяться тільки в США, Японії і Південній Кореї

Великобританія заборонила польоти літаків Boeing 777 з двигунами Pratt&Whitney PW4000-112 на своїй території після інциденту з лайнером американської компанії United Airlines в минулі вихідні, коли під час польоту відмовив двигун. Загалом по всьому світу авіакомпанії приземлили понад 70 літаків з проблемним двигуном, пише The Bell.
Британський міністр транспорту Грант Шеппс зазначив, що заборона має тимчасовий характер, і пообіцяв продовжити співпрацю з Управлінням цивільної авіації, щоб контролювати ситуацію, пише The Telegraph. Обмеження не вплинуть на рейси, які повинні прибути до Великобританії, уточнюють джерела видання в уряді.
Інцидент з пасажирським літаком Boeing 777 стався в штаті Колорадо в неділю, 21 лютого. Рейс United Airlines прямував з Денвера в Гонолулу. Під час польоту у лайнера загорівся і відмовив двигун, частина уламків впала на житлові райони. Через інцидент літак повернувся в аеропорт вильоту. На борту перебувало понад 200 пасажирів, про потерпілих не повідомлялося.
Авіакомпанії, які експлуатують літаки Boeing з таким двигуном, знаходяться тільки в США, Японії і Південній Кореї.
Напередодні, 22 лютого, єдиний оператор в США United Airlines оголосив про добровільне припинення експлуатації 24 лайнерів з двигунами Pratt & Whitney 4000-112, а американський авіарегулятор почав перевірку. За розслідування також взялася Національна рада США з безпеки транспорту. Попередні результати показали, що дві лопаті вентилятора були зламані, а на інших виявлені пошкодження.
Влада Японії вирішила не чекати остаточних підсумків перевірки і тимчасово заборонили польоти Boeing 777.
Компанія Boeing привітала це рішення і рекомендувала всім авіакомпаніям призупинити використання повітряного судна серії 777 з відповідним двигуном. Корейські Asiana Airlines (9 «проблемних» літаків) і Korean Air (6 «проблемних» літаків) також вирішили тимчасово відмовитися від їх експлуатації.
Як зазначалося, причиною відмови двигуна Boeing 777-200 могла стати втома металу.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].