Facebook хоче випустити «розумні» окуляри з функцією розпізнавання облич
Однак функція може не з'явитися через закони США

Компанія Facebook має намір випустити «розумні» окуляри з функцією розпізнавання облич. Проте ця функція залишається під питанням, оскільки може підпадати під закони США, які зараховують її до ризиків завдання користувачам «реальної шкоди».
Facebook наразі зʼясовує, чи є у неї легальне право додати розпізнавання осіб на пристрої, які вийдуть наприкінці 2021 року, пише BuzzFeed News з посиланням на внутрішню зустріч співробітників.
За словами віце-президента Facebook Ендрю Босворта, це поки що тільки плани. Він зазначив, що можливість пошуку людей на основі зображень їхніх облич може не з'явитися через чинне законодавство США.
«Розпізнавання облич може бути найскладнішою проблемою, коли переваги та ризики очевидні, але поки що незрозуміло, як їх збалансувати», – відповів Босворт на питання співробітника, чи можна «відзначати свої обличчя як такі, що не піддаються впізнанню». Також неназваний співробітник висловив побоювання з приводу потенційної «шкоди», в тому числі «сталкерів».
У 2014 році Facebook розробила систему розпізнавання осіб DeepFace – вона використовується, наприклад, для ідентифікації людей на фотографіях.
У компанії стверджують, що Facebook не продає DeepFace чи будь-які інші технології розпізнавання осіб, на відміну від Amazon. Належна їй компанія із забезпечення безпеки в будинках Ring дає поліції доступ до камер відеодзвінків на дверях.
Facebook пообіцяла випустити свою першу пару «розумних» окулярів разом з Ray-Ban в 2021 році. Невідомо, чи з'явиться в них функція розпізнавання облич.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].