Німецька Volocopter, яка працює над аеротаксі, залучила ще $241 млн
Стартап розраховує, що його літаючі таксі почнуть використовуватись в містах вже через два роки

У рік, коли через пандемію COVID-19 кількість пасажирів на літаках, поїздах і автобусах скоротилася, один зі стартапів, які сподіваються впровадити абсолютно новий підхід до доставки людей з пункту А в пункт Б – літаючі таксі – продовжує залучати значне фінансування.
Як повідомляє TechCrunch, німецький стартап Volocopter, який будує і тестує електричні літаки вертикального зльоту і посадки, отримав 200 млн євро (близько $241 млн) в рамках раунду фінансування серії D.
Окрім самих літаків, Volocopter також розробляє бізнес-модель, в якій її аеротаксі будуть використовуватися в міських районах. Як очікується, дві моделі літаючих таксі компанії зможуть почати надавати свої послуги у містах вже через два роки.
«Насправді ми плануємо сертифікувати наш VoloCity приблизно через два роки і відразу ж почати комерційне використання повітряного таксі, – сказав Флоріан Ройтер, гендиректор Volocopter. – Париж і Сінгапур знаходяться у виграшному становищі (як перші міста – ред.)».
На сьогодні Volocopter вже встигла здійснити випробувальні польоти своїх аеротаксі в Гельсінкі, Штутгарті, Дубаї і над затокою Марина-Бей в Сінгапурі. Крім Європи та Азії, стартап також хоче запустити сервіси в США.
В раунді фінансування серії D взяли участь фонди під управлінням BlackRock; Atlantia Avala Capital; AG; японська NTT через свій підрозділ венчурного капіталу; лізингова компанія Tokyo Century. Volocopter також заявила, що всі її існуючі інвестори – в цей список входять Geely, Daimler, DB Schenker, Intel Capital, btov Partners, Team Europe, Klocke Holding і багато інших – також зробили свій внесок в раунд.
«Для створення міської повітряної мобільності потрібна повноцінна екосистема, яку ми розробляємо прямо зараз. Багато з наших стратегічних партнерів будуть підтримувати нас в різних аспектах ланцюжка поставок, масштабування компонентів, виходу на ринки, поліпшення операцій і т. Д Більшість з них дійсно добре знають деякі аспекти нашої бізнес-моделі (наприклад, Japan Airlines для авіації, Atlantia для інфраструктури), – сказав Рене Гріменс, фінансовий директор компанії. – Їх інвестиції є відображенням ентузіазму щодо Volocopter як лідера в побудові всієї екосистеми UAM, тим самим забезпечуючи довіру і комфорт чисто фінансовим інвесторам».
Він додав, що багато хто з цих компаній тісно співпрацюють з Volocopter.
«Компанія DB Schenker, наприклад, разом з нами випускає передові вантажні електричні дрони для логістики по всьому світу», – розповів Гріменс.
За попередніми даними PitchBook, стартап наразі оцінюється у $624 млн.
Volocopter не єдина компанія, яка працює над концепцією «літаючого таксі» – є і інші стартапи з дуже високою капіталізацією, такі як Lilum, Joby Aviation, Kitty Hawk і eHang.
Нагадаємо: у грудні німецький виробник Volocopter заявив, що має намір ввести свої аеротаксі в експлуатацію в Сінгапурі протягом трьох років після завершення тестових польотів, оцінки ризиків та сертифікації технологій у співпраці з владою країни.
Квитки на 15-хвилинний переліт на літаючих таксі вже надійшли в продаж за ціною 300 євро.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].