Корейський гігант е-комерції Coupang проводить IPO на $4,2 млрд
У 2020 році чисті продажі Coupang підскочили на 91%

Coupang, найбільша компанія в галузі електронної комерції в Південній Кореї, продала акції в ході первинного публічного розміщення акцій в середу по $35 доларів за одиницю, щоб залучити $4,2 млрд. Про це телеканалу CNBC повідомили джерела.
IPO дає компанії Coupang, що знаходиться в Сеулі, ринкову вартість в $60 млрд.
Coupang має намір продати 120 млн акцій за цільовою ціною від $32 до $34 за акцію, що вище початкових $27-$30, оголошених минулого тижня.
Як і багато інших фірм, що займаються е-комерцією, продажі Coupang різко зросли під час пандемії COVID-19, оскільки клієнти робили більше покупок в Інтернеті, перебуваючи під обмеженнями.
У 2020 році чисті продажі Coupang підскочили на 91% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року до $11 млрд. Чисті збитки скоротилися до $567,6 млн доларів з $770,2 млн у 2019 в році.
Vision Fund Softbank володіє 35,1% Coupang.
Акції компанії почнуть торгуватися на Нью-Йоркській фондовій біржі в четвер під символом «CPNG». Goldman Sachs, Allen & Co, JP Morgan і Citigroup є провідними андеррайтерами пропозиції.
Нагадаємо: служба доставки їжі Deliveroo зафіксувала збиток у розмірі 309 млн незадовго до ІРО. Deliveroo може бути оцінений в лістингу приблизно в $10 млрд.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].