Захворіло у світі
155,216,893
Померло у світі
3,244,710
Вилікувалось у світі
132,644,496
Захворіло в Україні
2,090,986
Померло в Україні
45,077
Вилікувалось в Україні
1,697,358
«Дарниця» запустила Facebook екскурсії виробництвом
Реклама

«Дарниця» запустила Facebook екскурсії виробництвом

Гості мають можливість спостерігати наживо процес створення лікарських засобів, ставити питання та отримувати відповіді компетентних фахівців

«Дарниця» запустила Facebook екскурсії виробництвом
фото: darnitsa.ua

Із запуском екскурсій на платформі Facebook фармацевтична компанія «Дарниця» розширила проєкт віртуальних візитів на фармацевтичне виробництво. Про це повідомляє пресслужба компанії.

Завдяки простоті механіки екскурсій в один клік новий формат уже випробували майже тисяча користувачів соціальної мережі. «Дарниця» пропонує віртуальні тури на виробництво різних лікарських форм препаратів в режимі реального часу. Гості мають можливість спостерігати наживо процес створення лікарських засобів, ставити питання і отримувати відповіді компетентних фахівців.

В 2021 році компанія анонсувала проведення трьох сезонів Facebook екскурсій. В рамках кожного сезону користувачам пропонують віртуальні візити на різні ділянки – з виробництва лікарських засобів в ампулах, інфузійних розчинів, твердих лікарських форм та в роботизований логістичний комплекс. Програма передбачає відвідування одного виробничого цеху під час однієї екскурсії.

Андрій Обрізан, генеральний директор фармацевтичної компанії «Дарниця»: «Дарниця» стала першою компанією, яка усунула всі перешкоди і запросила зазирнути за лаштунки виробництва в режимі реального часу. Минулого року ми започаткували віртуальні екскурсії в Zoom як частину платформи для спілкування зі споживачами і продовжуємо її вдосконалювати. В умовах підвищеної уваги до фармацевтики це дає впевненість у належних умовах виробництва лікарських засобів. Функціонал прямих трансляцій в соціальних мережах із системою оповіщення користувача дозволяє вчасно долучитися до екскурсії з будь-якої точки і повноцінно взаємодіяти зі спеціалістами компанії».

До введення карантинних обмежень «Дарниця» першою на фармацевтичному ринку України відкрила лаштунки виробництва та проводила регулярні екскурсії для всіх охочих. Після початку пандемії компанія перенесла екскурсії на платформу ZOOM з можливістю реєстрації на корпоративному вебсайті.

Фармацевтична компанія «Дарниця» з 1998 року є лідером в Україні за обсягом продажів ліків у натуральному вираженні. На підприємстві функціонують 14 виробничих ліній, сертифікованих за стандартом GMP. Портфоліо компанії складається з більш ніж 260 найменувань готових лікарських засобів. Стратегічні напрямки – кардіологія, неврологія і вирішення проблем болю. Продукція «Дарниці» експортується в 16 країн світу. 

Про «Дарницю»:

Фармацевтична компанія «Дарниця» – найбільший в Україні виробник лікарських засобів, яка веде свою історію з 1930 року. У 2019 Дарниця оголосила про трансформацію бізнесу. Компанія провела ребрендинг і представила нову стратегію – побудову міжнародного бренду, лідерство в генеричному сегменті лікарських засобів і діджиталізацію процесів. Компанія фокусується на лікуванні найбільш поширених захворювань в області кардіології, неврології і болю.

Бенефіціари компанії – родина Загорій.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті