Gucci разом з білоруськими ІТ-шниками розробила цифрові кросівки
Нові технології все активніше проникають у світ моди

Італійський модний дім Gucci випустив цифрові кросівки, які можна купити і приміряти в двох додатках.Це колаборація з білоруською компанією Wanna, яка спеціалізується на створенні AR-технологій (технологій доповненої реальності) для цифрової примірки взуття і годинників, пише видання Business of Fashion, на яке посилається TJournal.
У додатку Gucci пара таких кросівок буде коштувати $11,99, в додатку Wanna Kiks – $8,99.
Дизайн яскраво-зелених кросівок з рожевими і блакитними деталями розробив креативний директор модного дому Алессандро Мікеле. Бренд раніше працював з Wanna над оцифруванням свого каталогу кросівок для віртуальних примірок. Розробками компанії також користуються Reebok, Farfetch, Puma і Snapchat.
Генеральний директор Wanna Сергій Архангельський заявив, що впевнений в ринку цифрової моди. Він вважає, що технології доповненої реальності будуть і далі інтегрувати в онлайн-магазини торговельних марок і роздрібних продавців.
«Через п'ять або десять років чималу частину доходів модним брендам будуть приносити цифрові товари. Наша мета як компанії полягає в тому, щоб фактично замінити фотографії продуктів чимось більш привабливим і наближеним до шопінгу в офлайні», – сказав Архангельський.
Нагадаємо, Balenciaga випустила відеогру, в якій представила свою наступну колекцію одягу.
Тим часом Nike представила нову модель кросівок, які можна одягати без допомоги рук.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].