Facebook створить окремий Instagram для дітей
Нинішня політика Instagram забороняє дітям молодше 13 років користуватися сервісом

Популярний додаток для обміну фото і відео Instagram працює над версією, яка буде призначена на дітей у віці до 13 років. Про це повідомив глава компанії Адам Моссері, передає BuzzFeed News.
Нинішня політика Instagram забороняє дітям молодше 13 років користуватися сервісом.
Роботою над розробкою керуватиме Моссері разом з віцепрезидентом Instagram Павні Діванджі, яка приєдналася до материнської компанії Facebook в грудні. Раніше Діванджі працювала в Google, де займалася розробкою YouTube Kids.
Оголошення було зроблено через два дні після того, як Instagram заявив, що йому потрібно зробити більше для захисту своїх наймолодших користувачів.
Очевидно, що завдяки створенню нового сервісу для дітей компанія має намір розширити аудиторію своїх продуктів. Instagram розглядає користувачів у віці до 13 років як життєздатний сегмент зростання, особливо на тлі високої популярності сервісу серед підлітків.
«Все більше і більше дітей запитують своїх батьків, чи можуть вони приєднатися до додатків, які дозволяють їм спілкуватися з друзями, – сказав представник Facebook Джо Осборн. – Наразі у батьків не так багато варіантів, тому ми працюємо над створенням додаткових продуктів – як ми це зробили з Messenger Kids – які зручні для дітей, але управляються батьками. Ми вивчаємо можливість введення батьківського контролю в Instagram, щоб допомогти дітям не відставати від своїх друзів, відкривати для себе нові хобі, інтереси і багато іншого».
Раніше на цьому тижні Instagram опублікував у своєму блозі інформацію про те, що він працює над тим, щоб зробити платформу більш безпечною для молодих користувачів, але у повідомленні не було згадки про нову версію для дітей до 13 років.
Орієнтація онлайн-продуктів на дітей віком до 13 років пов'язана не тільки з проблемами конфіденційності даних, але і з юридичними проблемами. У вересні 2019 року Федеральна торгова комісія США оштрафувала Google на $170 млн за відстеження історії переглядів дітьми для показу їм реклами на YouTube в порушення Закону про конфіденційність дітей в Інтернеті (COPPA). У лютому 2019 року попередник TikTok – Musical.ly був оштрафований на $5,7 млн за порушення того ж закону.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].