Netflix запланувала досягти вуглецевої нейтральності до кінця 2022 року
До 2030 року компанія розраховує скоротити парникові викиди і споживання електрики на 45%

Американський постачальник фільмів і серіалів на основі потокового мультимедіа Netflix вирішив обмежити шкоду, якої компанія завдає клімату. До кінця 2022 року Netflix поставила собі за мету скоротити викиди парникових газів до нуля. Як повідомляє TheVerge, компанія запланувала скоротити частину своїх викидів і знайти способи компенсації або уловлювання решти.
До 2030 року Netflix має намір скоротити викиди від своєї діяльності і споживання електроенергії на 45%.
Щоб укластися в терміни по досягненню вуглецевої нейтральності, компанія в першу чергу покладається на компенсацію своїх викидів. Netflix планує інвестувати в програми, присвячені збереженню і відновленню екосистем, в яких природним чином накопичується вуглекислий газ.
Netflix вперше розкрила свій річний вуглецевий слід у звіті по екологічному соціальному управлінні. Згідно з ним, торік компанія виробила близько 1,1 млн метричних тонн CO2, що еквівалентно щорічним викидам приблизно 240 000 легкових автомобілів. Цей показник не враховує викиди, які відбуваються при підтримці роботи інтернет-інфраструктури і при самому перегляді контенту глядачами.
Викиди у 2020 році виявились на 14% меншими, ніж у 2019 році. Видання зазначає, що це у компанії вийшло випадково – через пандемію їй довелось зупинити знімання низки проєктів.
У 2019 Netflix використала на 84 % більше електроенергії, ніж у 2018 році, абонентська база виросла на 20% за той же період. Компанія пояснила це тим, що компанія самостійно почала виробляти більше власних фільмів і телешоу.
Фізичне виробництво брендованого контенту Netflix склало половину всього вуглецевого сліду компанії у 2020 році. На корпоративні операції та закуплені товари довелося ще 45% викидів, а на центри обробки даних – 5%.
Netflix збирається скоротити забруднення навколишнього середовища, в максимально можливій мірі замінивши викопне паливо відновлюваною енергією. Компанія також має намір спробувати вплинути на постачальників і центри обробки даних, з якими вона працює.
Одну невелику зміну компанія вже зробила – перейшла від ламп розжарювання до значно більш ефективного світлодіодного освітлення у багатьох своїх студіях. Світлодіодні лампи не тільки споживають менше енергії, але і скорочують витрати на охолодження, оскільки вони не так нагріваються, як традиційні лампи.
Нагадаємо: за даними Міжнародного енергетичного агентства Пандемія призвела до скорочення викидів вуглекислого газу від виробництва енергії до найнижчого рівня з часів Другої світової війни, але як тільки протиепідемічні обмеження, пов’язані з COVID-19, будуть зняті і економічна активність відновиться, викиди різко збільшаться – вже до кінця цього року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].