Невдалий жарт: у Франції сервісу доставки Deliveroo довелося вибачатися за розіграш клієнтів
В якості першоквітневого жарту клієнтам розіслали рахунки на 456 євро

1 квітня тисячі користувачів сервісу Deliveroo у Франції отримали на електронну пошту повідомлення про те, що вони зробили замовлення на 456 євро. У чеку в них вказали 38 піц та 50 безкоштовних соусів «у нагороду за лояльність». Пізніше виявилося, що це першоквітневий розіграш, а компанія зіткнулася з хвилею критики, пише TJournal.
Багато французів викладали повідомлення від Deliveroo з приміткою, що вони розпізнали жарт. Інші ж користувачі скаржилися, що сервіс влаштував паніку серед клієнтів: одні вважали, що їх зламали, інші дзвонили в банки і вимагали скасувати неіснуючий платіж.
Довіра збільшилася через персоналізованими повідомленнями: в чеку до клієнтів зверталися по імені та дякували за «чудовий вибір».
У відповідь Deliveroo звинуватили в поганих умовах для кур'єрів і пригрозили бойкотом за розіграш. Були і користувачі, які, навпаки, оцінили жарт.
2 квітня Deliveroo France відповіла на невдоволення користувачів, вибачившись в Twitter за розіграш: «Ми підтверджуємо, що це був жарт на День дурня. Ви можете приємно провести час, замовляйте піцу на свій смак».
Також видання зазначає, що ситуація з розіграшем для Deliveroo збігся з невдалим публічним розміщенням акцій на Лондонській фондовій біржі. Найбільше IPO з 2011 року визнали «найгіршим IPO в історії Лондона»: акції сервісу подешевшали на 26% за підсумками дебютних торгів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].