Французька залізниця замовила 12 водневих поїздів
Вартість контракту складає 190 млн євро

Французька національна залізнична компанія SNCF заявила про замовлення 12 поїздів з водневим двигуном в одного зі світових лідерів у виробництві енергетичного устаткування і залізничного транспорту компанії Alstom. Як повідомляє The Engineer, контракт оцінюється в 190 млн євро.
«У Франції є все необхідне, щоб стати лідером по водневих технологіях: французький уряд повністю прихильний втіленню цієї амбіції в реальність, – сказав Жан-Батіст Джеббарі, секретар транспорту при міністрі комплексних екологічних перетворень
За даними Alstom, двохрежимний воднево-електричний потяг Coradia Polyvalent відповідає вимогам французької залізничної мережі і може проїхати до 600 км на ділянках неелектрифікованої залізниці. Поїзд, який складається з чотирьох вагонів довжиною 72 метри, вміщує 218 пасажирів.
«Alstom – перша залізнична компанія у світі, яка випустила на ринок водневий поїзд і освоїла цю технологію за допомогою поїзда iLint, розробленого для німецького ринку. Це нове замовлення для французького ринку повністю відповідає прагненню Alstom Group стати номером один на ринку екологічно чистої та інтелектуальної мобільності», – наголосив Жан-Батист Еймеуд, президент Alstom France.
У 2018 році два потяги Alstom Coradia iLint стали першими поїздами на водневих паливних елементах, які надійшли в комерційну експлуатацію в регіоні Нижня Саксонія в Німеччині.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].