Захворіло у світі
155,216,893
Померло у світі
3,244,710
Вилікувалось у світі
132,644,496
Захворіло в Україні
2,090,986
Померло в Україні
45,077
Вилікувалось в Україні
1,697,358
Стартап з розробки водневих двигунів українського інженера Universal Hydrogen залучив $20,5 млн

Стартап з розробки водневих двигунів українського інженера Universal Hydrogen залучив $20,5 млн

Кошти підуть на розширення штату та розвиток технологій

Стартап з розробки водневих двигунів українського інженера Universal Hydrogen залучив $20,5 млн
фото Universal Hydrogen

Компанія Universal Hydrogen, засновником якої є українець Павло Єременко, яка планує поставляти водневі двигуни для регіональних літаків, оголосила про залучення $20,5 млн в рамках фінансування серії A. Як повідомляє Techrunch, кошти підуть на збільшення штату компанії з 12 до 40 осіб і розвиток власних технологій.

Раунд фінансування очолив венчурний фонд Playground Global з синдикатом інвесторів, включаючи Fortescue Future Industries, Coatue, Global Founders Capital, Plug Power, Airbus Ventures, Toyota AI Ventures, Sojitz Corporation і Future Shape.

«Водень – єдиний реальний шлях для авіації досягти цілей Паризької угоди і допомогти обмежити глобальне потепління, – Єременко. – Ми збираємося побудувати наскрізний ланцюжок створення вартості водню для авіації до 2025 року».

Першим продуктом компанії стануть легкі модульні капсули для транспортування «зеленого водню», виробленого з використанням відновлюваних джерел енергії, в літаки, оснащені водневими паливними елементами. В кінцевому підсумку капсули будуть доступні в різних розмірах для літаків – від повітряних таксі вертикального зльоту і посадки до вузькофюзеляжних літаків.

«Ми хочемо, щоб вони були взаємозамінними в кожному класі літаків, на зразок сучасних споживчих акумуляторів», – каже Єременко.

Щоб допомогти запустити ринок своїх капсул, Universal Hydrogen сама розробляє один такий літак – модифікований турбогвинтовий двигун на 40-60 місць, здатний виконувати регіональні польоти на відстань до 700 миль. Проєкт є результатом співпраці з інвесторами Plug Power, який буде постачати водень і паливні елементи, і magniX, який розробляє двигуни для електричних літаків.

Єременко сподівається, що літак компанії почне комерційні польоти у 2025 році. Критики кажуть, що отримати сертифікацію в такі короткі терміни буде складним завданням.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті