Verizon хоче продати свої «дорогі й невдалі» медіаактиви

Verizon хоче продати свої «дорогі й невдалі» медіаактиви

До них належать частини Yahoo і AOL, придбані багато років тому

Verizon хоче продати свої «дорогі й невдалі» медіаактиви
фото www.flickr.com/photos/jeepersmedia/27376128694

Американський телеком-гігант Verizon Communications вивчає можливість продажу своїх активів, у тому числі частин Yahoo і AOL. Як повідомляє WSJ, це відбувається в той час, коли компанія взяла за мету відмовитися від своїх дорогих і невдалих підприємств в області цифрових медіа.

За словами джерел видання, процес продажу, в якому бере участь приватна інвестиційна компанія Apollo Global Management, може привести до угоди на суму від $4- $5 млрд. Інші подробиці на даному етапі невідомі.

Verizon витратив мільярди доларів на створення портфеля колись домінуючих вебсайтів. Телеком-гігант придбав AOL у 2015 році і Yahoo у 2017 році, заплативши понад $9 млрд за покупку двох компаній.

У 2017 році компанія реструктуризувала свій бізнес під керівництвом колишнього генерального директора AOL Тіма Армстронга і дав зрозуміти, що має намір конкурувати з гігантами цифрової реклами, такими як Google і Facebook.

Yahoo і AOL, що з'явилися в епоху настільних комп'ютерів і комутованого доступу в Інтернет, змогли залучити більше доходів від реклами, але не змогли охопити ширшу аудиторію, тому що зосередили свою увагу на мобільних додатках.

Бізнес цифрових медіа не зміг досягти мети в $10 млрд на рік до 2020 року, і у 2018 році Verizon списала свою вартість на $4,5 млрд. Телеком звільнив співробітників цього підрозділу, а в листопаді уклав угоду з продажу HuffPost компанії BuzzFeed. Цей крок послідував за продажем Tumblr у 2019 році.

Бізнес, який включає Yahoo Finance і Yahoo Mail, а також новинні сайти, такі як TechCrunch і Engadget, приніс в 2020 році дохід у $7 млрд, що на 5,6% менше, ніж у попередньому році. Зниження пов'язане з різким припиненням реклами в перші місяці пандемії. У другому півріччі бізнес знову почав зростати, і два квартали поспіль підрозділ показав двозначне зростання.

Попри це зростання, Verizon останнім часом більше уваги приділяє партнерству з такими сервісами потокового відео, як Disney + і Hulu, які можна комбінувати з його тарифними планами для мобільних пристроїв і для домашнього Інтернету.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло