Verizon хоче продати свої «дорогі й невдалі» медіаактиви
До них належать частини Yahoo і AOL, придбані багато років тому

Американський телеком-гігант Verizon Communications вивчає можливість продажу своїх активів, у тому числі частин Yahoo і AOL. Як повідомляє WSJ, це відбувається в той час, коли компанія взяла за мету відмовитися від своїх дорогих і невдалих підприємств в області цифрових медіа.
За словами джерел видання, процес продажу, в якому бере участь приватна інвестиційна компанія Apollo Global Management, може привести до угоди на суму від $4- $5 млрд. Інші подробиці на даному етапі невідомі.
Verizon витратив мільярди доларів на створення портфеля колись домінуючих вебсайтів. Телеком-гігант придбав AOL у 2015 році і Yahoo у 2017 році, заплативши понад $9 млрд за покупку двох компаній.
У 2017 році компанія реструктуризувала свій бізнес під керівництвом колишнього генерального директора AOL Тіма Армстронга і дав зрозуміти, що має намір конкурувати з гігантами цифрової реклами, такими як Google і Facebook.
Yahoo і AOL, що з'явилися в епоху настільних комп'ютерів і комутованого доступу в Інтернет, змогли залучити більше доходів від реклами, але не змогли охопити ширшу аудиторію, тому що зосередили свою увагу на мобільних додатках.
Бізнес цифрових медіа не зміг досягти мети в $10 млрд на рік до 2020 року, і у 2018 році Verizon списала свою вартість на $4,5 млрд. Телеком звільнив співробітників цього підрозділу, а в листопаді уклав угоду з продажу HuffPost компанії BuzzFeed. Цей крок послідував за продажем Tumblr у 2019 році.
Бізнес, який включає Yahoo Finance і Yahoo Mail, а також новинні сайти, такі як TechCrunch і Engadget, приніс в 2020 році дохід у $7 млрд, що на 5,6% менше, ніж у попередньому році. Зниження пов'язане з різким припиненням реклами в перші місяці пандемії. У другому півріччі бізнес знову почав зростати, і два квартали поспіль підрозділ показав двозначне зростання.
Попри це зростання, Verizon останнім часом більше уваги приділяє партнерству з такими сервісами потокового відео, як Disney + і Hulu, які можна комбінувати з його тарифними планами для мобільних пристроїв і для домашнього Інтернету.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].