Nestle оголосила про покупку основних брендів виробника вітамінів Bountiful за $5,75 млрд
В рамках угоди Nestle отримає бренди Nature's Bounty, Solgar, Osteo Bi-Flex і Puritan's Pride

Компанія Nestle купила основні бренди виробника вітамінів і добавок The Bountiful Company за $5,75 млрд. Як повідомляє CNBC, компанія продовжує розширювати свій бізнес в області охорони здоров'я і харчування.
Виробник шоколадних батончиків KitKat купив Bountiful у KKR в рамках угоди, яка поширюється на бренди американської компанії Nature's Bounty, Solgar, Osteo Bi-Flex і Puritan's Pride.
Угода, яка повинна бути завершена в ІІ половині цього року, не включає бренди спортивного харчування Pure Protein, Body Fortress і MET-Rx, а також Dr.Organic і канадський безрецептурний бізнес.
Nestle заплатить за бренди в 3,1 рази більше, ніж складає обсяг продажів Bountiful, і в 16,8 разів більше за їхній прибуток до вирахування податків, зносу і амортизації (EBITDA).
Обсяг продажів придбаних брендів за рік до березня 2021 року склав $1,87 млрд, а рентабельність по EBITDA – 18,3%. Очікується, що маржа перевищить середній показник Nestle Group, як тільки синергія буде повністю реалізована до 2024 року, повідомила швейцарська компанія.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].