Unilever буде збільшувати продажі альтернативного мяса і молока до 1 млрд євро
Компанія обіцяє збирати і переробляти використаної пластикової тари більше, ніж виробляє

Компанія Unilever, один із провідних світових виробників продовольства і товарів повсякденного попиту, планує активне просування рослинних альтернатив м'ясної і молочної продукції і хоче збільшити обсяги їх щорічних продажів до 1 млрд євро до 2027 року, пише Інтерфаксз посиланням на презентовану компанією стратегію сталого розвитку.
Це дозволить не тільки задовольнити нові запити покупців, але і знизити негативний вплив на екологію від тваринництва, вважають в компанії.
Як заявила на презентації президент Unilever в Україні, Росії та Білорусі Регіна Кузьміна, стратегія «Компас» – це еволюція плану сталого розвитку, пов'язаного з відповідальністю бізнесу. Зокрема, в питаннях екології.
Говорячи про так звану «пластикову стратегію», директор відділу досліджень і розробок категорії засобів особистої гігієни Євгенія Сєдова повідомила, що компанія взяла зобов'язання до 2025 року зробити упаковку 100%-во придатною до переробки, вторинного використання або до компостування.
«Уже близько 89% нашої упаковки придатні до переробки, і за наявності необхідної інфраструктури в країні і її розвитку цей показник міг би бути вищим», – сказала вона.
Крім того, до 2025 року компанія планує мати не менше 25% переробленого пластику в упаковці компанії. Поставлено також завдання знизити на 50% використання первинного пластику, це дозволить скоротити використання цього пластика на 100 000 тонн.
«Ми також зобов'язуємося збирати і переробляти використаної пластикової тари більше, ніж виробляємо і випускаємо на ринок», – уточнила Сєдова, зазначивши, що для цього створюється мережа фондоматів.
За її словами, в планах компанії також до 2030 року зробити все інгредієнти здатними біологічно руйнуватися. «Зараз в нашій продукції загальний відсоток біорозкладності становить 85-90%. Однак «останні метри естафети» найскладніші», – сказала вона.
Unilever випускає продукцію під марками Knorr, Hellmann's, Lipton, Dove, Vaseline, Omo, Cif, Signal, Domestos та ін.
Нагадаємо, Unilever вважає, що виробництво продукції для веганів принесе їй понад $1 млрд на рік.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].