Unilever буде збільшувати продажі альтернативного мяса і молока до 1 млрд євро

Unilever буде збільшувати продажі альтернативного мяса і молока до 1 млрд євро

Компанія обіцяє збирати і переробляти використаної пластикової тари більше, ніж виробляє

Unilever буде збільшувати продажі альтернативного мяса і молока до 1 млрд євро
фото DR

Компанія Unilever, один із провідних світових виробників продовольства і товарів повсякденного попиту, планує активне просування рослинних альтернатив м'ясної і молочної продукції і хоче збільшити обсяги їх щорічних продажів до 1 млрд євро до 2027 року, пише Інтерфаксз посиланням на презентовану компанією стратегію сталого розвитку.

Це дозволить не тільки задовольнити нові запити покупців, але і знизити негативний вплив на екологію від тваринництва, вважають в компанії.

Як заявила на презентації президент Unilever в Україні, Росії та Білорусі Регіна Кузьміна, стратегія «Компас» – це еволюція плану сталого розвитку, пов'язаного з відповідальністю бізнесу. Зокрема, в питаннях екології.

Говорячи про так звану «пластикову стратегію», директор відділу досліджень і розробок категорії засобів особистої гігієни Євгенія Сєдова повідомила, що компанія взяла зобов'язання до 2025 року зробити упаковку 100%-во придатною до переробки, вторинного використання або до компостування.

«Уже близько 89% нашої упаковки придатні до переробки, і за наявності необхідної інфраструктури в країні і її розвитку цей показник міг би бути вищим», – сказала вона.

Крім того, до 2025 року компанія планує мати не менше 25% переробленого пластику в упаковці компанії. Поставлено також завдання знизити на 50% використання первинного пластику, це дозволить скоротити використання цього пластика на 100 000 тонн.

«Ми також зобов'язуємося збирати і переробляти використаної пластикової тари більше, ніж виробляємо і випускаємо на ринок», – уточнила Сєдова, зазначивши, що для цього створюється мережа фондоматів.

За її словами, в планах компанії також до 2030 року зробити все інгредієнти здатними біологічно руйнуватися. «Зараз в нашій продукції загальний відсоток біорозкладності становить 85-90%. Однак «останні метри естафети» найскладніші», – сказала вона.

Unilever випускає продукцію під марками Knorr, Hellmann's, Lipton, Dove, Vaseline, Omo, Cif, Signal, Domestos та ін.

Нагадаємо, Unilever вважає, що виробництво продукції для веганів принесе їй понад $1 млрд на рік.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло