Метінвест запустив систему CRM для покращення клієнтського сервісу
Основне завдання CRM – автоматизувати стратегії взаємодії з клієнтами з фокусом на підвищення рівня обслуговування клієнтів, збільшення продажів і оптимізацію маркетингу

Метінвест Діджитал впровадив у Групі Метінвест комплексне цифрове рішення для взаємодії з клієнтами на хмарній платформі SAP Sales Cloud із двома модулями – C4C і CPQ, що дає змогу підвищити якість обслуговування клієнтів.
Основне завдання CRM – автоматизувати стратегії взаємодії з клієнтами з фокусом на підвищення рівня обслуговування клієнтів, збільшення продажів і оптимізацію маркетингу.
Система базується на інноваційній хмарній платформі SAP Sale Cloud і містить два модулі: клієнтський (Сloud for сustomer, C4C) і цінову пропозицію (Configure price quote, CPQ).
Перший модуль – це єдине вікно для управління продажами, в якому компанія може взаємодіяти з клієнтами й обмінюватися інформацією в режимі реального часу.
Другий модуль містить єдиний онлайн-каталог продукції, в якому можна формувати індивідуальні замовлення з урахуванням потреб клієнтів.
Де працює система
Першою компанією, в якій із кінця 2019 року впроваджено повну автоматизацію продажів, стала Metinvest International. Вона об'єднує регіональні представництва Групи Метінвест у країнах Близького Сходу і Північної Африки, Азії, а також Північної і Південної Америки.
Цього року впровадження системи CRM завершиться у компанії Метінвест-СМЦ, яка реалізує продукцію в Україні та деяких країнах СНД, і в торговельних представництвах Метінвесту в Західній Європі.
Також до кінця 2021 року планується запустити в тестовому режимі онлайн-кабінет клієнта. Метінвест і надалі продовжить тиражування системи на інші активи компанії.
Мережа торговельних представництв і сервісних центрів Метінвесту охоплює майже 100 країн і забезпечує близько 7 тисяч клієнтів високоякісними продукцією та сервісом. Компанія має 45 офісів продажів у 22 країнах світу.