Метінвест запустив систему CRM для покращення клієнтського сервісу
Pekлama

Метінвест запустив систему CRM для покращення клієнтського сервісу

Основне завдання CRM – автоматизувати стратегії взаємодії з клієнтами з фокусом на підвищення рівня обслуговування клієнтів, збільшення продажів і оптимізацію маркетингу

Этот материал также доступен на русском языке
Метінвест запустив систему CRM для покращення клієнтського сервісу

Метінвест Діджитал впровадив у Групі Метінвест комплексне цифрове рішення для взаємодії з клієнтами на хмарній платформі SAP Sales Cloud із двома модулями – C4C і CPQ, що дає змогу підвищити якість обслуговування клієнтів.

Основне завдання CRM – автоматизувати стратегії взаємодії з клієнтами з фокусом на підвищення рівня обслуговування клієнтів, збільшення продажів і оптимізацію маркетингу.

Система базується на інноваційній хмарній платформі SAP Sale Cloud і містить два модулі: клієнтський (Сloud for сustomer, C4C) і цінову пропозицію (Configure price quote, CPQ).

Перший модуль – це єдине вікно для управління продажами, в якому компанія може взаємодіяти з клієнтами й обмінюватися інформацією в режимі реального часу.

Другий модуль містить єдиний онлайн-каталог продукції, в якому можна формувати індивідуальні замовлення з урахуванням потреб клієнтів.

Де працює система

Першою компанією, в якій із кінця 2019 року впроваджено повну автоматизацію продажів, стала Metinvest International. Вона об'єднує регіональні представництва Групи Метінвест у країнах Близького Сходу і Північної Африки, Азії, а також Північної і Південної Америки.

Цього року впровадження системи CRM завершиться у компанії Метінвест-СМЦ, яка реалізує продукцію в Україні та деяких країнах СНД, і в торговельних представництвах Метінвесту в Західній Європі.

Також до кінця 2021 року планується запустити в тестовому режимі онлайн-кабінет клієнта. Метінвест і надалі продовжить тиражування системи на інші активи компанії.

Мережа торговельних представництв і сервісних центрів Метінвесту охоплює майже 100 країн і забезпечує близько 7 тисяч клієнтів високоякісними продукцією та сервісом. Компанія має 45 офісів продажів у 22 країнах світу.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті