Через заборону на польоти Білорусь втратить майже половину від транзитних доходів

Через заборону на польоти Білорусь втратить майже половину від транзитних доходів

Експерти проаналізували наслідки скасування авіаперельотів над Білоруссю

Через заборону на польоти Білорусь втратить майже половину від транзитних доходів
фото DR

Заборона на польоти європейських авіакомпаній може позбавити Білорусь майже половину її доходів від транзитних перельотів, повідомив Bloomberg глава консалтингової компанії Friendly Avia Support Олександр Ланецький.

Він зазначає, що Білорусь отримує за транзит $60-70 млн на рік, пише Forbes.

За його словами, вдвічі може скоротитися і виручка державної авіакомпанії «Белавіа», яка в минулому році склала близько $210 млн.

Консультант компанії JLS Consulting Джон Стрікленд вважає, що відмова від польотів над Білоруссю більше вплине на короткі рейси, які проходили через територію республіки. У далеких рейсів є більше можливостей скорегувати маршрут, пояснив він.

За даними сервісу Flightradar24, через Білорусь щотижня літають близько 3000 рейсів, зазначає The Wall Street Journal.

Bloomberg називає Білорусь важливою територією для перельотів, особливо з того часу, як авіакомпанії почали облітати схід України після катастрофи лайнера МН17 в 2014 році. Для більшості авіакомпаній зміна маршруту не стане серйозною проблемою, але все ж призведе до збільшення тривалості польоту і додаткових витрат на паливо, пояснює WSJ. Видання зазначає, що переважно це торкнеться рейсів між Європою і Південно-Східною Азією.

У їх числі, наприклад, виявиться рейс British Airways з Лондона в Куала-Лумпур, пише WSJ. До обмежень літак на цьому маршруті використовував повітряний простір Білорусі, після чого повертав на південь в сторону столиці Малайзії. З урахуванням нових обмежень тепер авіакомпанії доведеться летіти далі на північ і повертати на південь над Росією, зазначає видання.

«Ми знаходимося на незвіданій території. Якщо ми втратимо впевненість в можливості безпечно літати над країнами, це серйозно підірве довіру до міжнародної комерційної авіації», – вважає Конор Нолан, голова Фонду безпеки польотів, яка займається питаннями авіаційної безпеки.

Про іміджеві наслідки, які створюють політичні події для бізнесу, випадково втягнутого в них, в матеріалі Mind «Примусова посадка: «перехоплення» літака Ryanair і ще 5 мимовільних репутаційних криз».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло