«Дарниця» впроваджує систему цифрового управління персоналом
Диджиталізація HR-функції є продовженням обраної стратегії перетворення «Дарниці» на 100% цифрову компанію

Фармацевтична компанія «Дарниця» розробляє проєкт впровадження системи SMART HCM для ефективного управління людським капіталом, яка функціонує на базі рішення Microsoft Dynamics 365. Диджиталізація HR-функції є продовженням обраної стратегії перетворення «Дарниці» на 100% цифрову компанію. Про це повідомляється на сайті «Дарниці».
Система SMART HCM поєднує в собі Dynamics 365 і технології штучного інтелекту для автоматизації процесів рекрутингу, адаптації, навчання та оцінки працівників. Обране рішення збільшить ефективність HR-процесів і залучення персоналу та скоротить витрати часу на оцінку і навчання співробітників.
Олена Соколова, директорка з управління персоналом фармацевтичної компанії «Дарниця»: «Цифрові технології допомагають нам будувати правильні комунікації зі співробітниками, ефективно протистояти новим викликам і забезпечувати подальше зростання «Дарниці». Диджиталізація процесу управління персоналом дозволяє не лише посилити ефективність команди, а й забезпечити індивідуальну увагу та турботу про кожного співробітника».
Власний цифровий асистент, якого отримують нові співробітники, у півтора раза скоротить період їх адаптації та зробить більш комфортною інтеграцію у корпоративне середовище.
Загалом HCM охоплює підбір і взаємодію з працівниками, управління подіями, електронне навчання, розвиток навичок та компетенцій, гейміфікацію робочих процесів і оцінку. Система має зручний інтерфейс і забезпечує широкий набір каналів взаємодії, зокрема, вебпортал та чат-боти. HCM відкриває доступ користувачам до бази знань і завдяки інтеграції з ERP системою SAP дозволяє здійснювати розсилки та акумулювати у персональному кабінеті всю необхідну інформацію.
Про «Дарницю»:
Фармацевтична компанія «Дарниця» – найбільший в Україні виробник лікарських засобів, яка веде свою історію з 1930 року. У 2019 Дарниця оголосила про трансформацію бізнесу. Компанія провела ребрендинг і представила нову стратегію – побудову міжнародного бренду, лідерство в генеричному сегменті лікарських засобів і діджиталізацію процесів. Компанія фокусується на лікуванні найбільш поширених захворювань в області кардіології, неврології й болю.
Бенефіціари компанії – родина Загорій.