В США компанія, що випускає будинки на колесах, отримала замовлень на $14 млрд
Небувалу популярність автофургонів пов’язують із корона вірусною кризою

Американська компанія Thor Industries, яка випускає моторизовані фургони-будинки на колесах, повідомила про портфель замовлень на $14,32 млрд – про це вказано у фінансовому звіті компанії за третій квартал 2021 року. Це майже на 550% більше порівняно з тим же періодом 2020 року, повідомляє vc.ru з посиланням на Business Insider.
До кінця квітня в Північній Америці обсяг замовлень Thor на моторизовані фургони виріс на 766% і 548% відповідно в порівнянні з аналогічним періодом 2020 року. Практично вся продукція на наступний рік вже заброньована.
Компанія, якій належать бренди автофургонів Jayco і Airstream, вперше помітила зростання продажів у травні-червні 2020 року. Популярність автоподорожів у пандемію різко зросла, відзначає видання.
У третьому кварталі 2021 року чисті продажі компанії виросли на 105,7% і перевищили $3,46 млрд – це найвищий показник за всю історію компанії, розповів президент і гендиректор Thor Industries Боб Мартін у звіті.
«Ми вважаємо, що ажіотаж на продажі затягнеться до 2022 року», – додав він.
Нагадаємо, Mercedes-Benz почне випускати новий електричний фургон у США в 2023 році.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].