V-Label допоможе українським веганам
Новини компаній

V-Label допоможе українським веганам

V-Label – лідер світового ринку ліцензування веганських і вегетаріанських продуктів, символ бренду розміщений на понад 40 000 товарів і послуг від 3000 виробників в 54 країнах світу

Этот материал также доступен на русском
V-Label допоможе українським веганам
Фото: Julia Zolotova/Pexels

Тепер українським веганам і вегетаріанцям стане простіше обирати якісні рослинні товари та послуги, адже світовий лідер з ліцензування веганських і вегетаріанських продуктів та послуг V-Label виходить на український ринок.

Вже багато років ринок веганських і вегетаріанських продуктів демонструє стабільне зростання. Все більше компаній віддають перевагу продуктами рослинного походження, при цьому зростає якість і різноманітність таких продуктів та послуг. Розширюється і коло споживачів – щороку у всьому світі кількість людей, які з екологічних, медичних, релігійних чи етичних міркувань обирають веганський або вегетаріанський спосіб життя – збільшується. І Україна – не виняток.

Тому міжнародний бренд ліцензування веганських і вегетаріанських продуктів та послуг V-Label розпочинає сертифікувати продовольчі товари, косметику та товари non-food в Україні. V-Label є лідером світового ринку ліцензування подібних продуктів. Організація має свої представництва у понад 20 країнах на 4 континентах. Нині символ бренду розміщений на понад 40 000 товарів і послуг від 3000 виробників в 54 країнах світу.
«Наше маркування підкреслює специфіку продукту та у певному сенсі його винятковість. Адже V-Label не сертифікує продукти, якщо бодай один з інгредієнтів на будь-якому з етапів виробництва тестували на тваринах. Наш символ – це гарантія якості продукції, що ліцензована незалежною асоціацією European Vegetarian Union», – наголошує спеціаліст у справах сертифікації V-Label в Україні Юлія Неклева.

Яскравий символ бренду, завдяки зрозумілим категоріям «VEGETARIAN» (вегетаріанський) і «VEGAN» (веганський), дозволить покупцям швидко та впевнено класифікувати продукти. Крім того, така етикетка на упаковці товару гарантує, що цей продукт ретельно перевірений на наявність в ньому речовин тваринного походження, – вважають у компанії.

Що важливо, йдеться не лише про склад продукту, але й про застосовані добавки, допоміжні речовини та інші інгредієнти, які могли бути використані на всіх етапах виробництва. Косметику V-Label контролює не лише з точки зору походження сировини, але й щодо тестування на тваринах. Щоб продукт називався веганським, він повинен пройти надзвичайно ретельний аналіз його повного складу і способу виробництва. Це означає, що тестується вся сировина, включаючи ті, які не видно безпосередньо на етикетці, такі як допоміжні речовини, компоненти напівфабрикатів тощо.

В Україні та за кордоном символ використовують такі міжнародні бренди як: Alpro, Biosphere, Frosta, Inglot, Loostdorf, Nestle, PUMA, Rittersport, Sojaline, Tartex Unilever, Vegetus та інші.

Світова тенденція щодо відмови від м’яса – аж ніяк не модне віяння. Перші згадки про лакто-вегетаріанців були виявлені в Індії та Греції, і датуються вони V століттям до нашої ери. Тоді головною ідеєю такого харчування служили релігійні та філософські тенденції, які наказували утримуватися від насильства над тваринами та харчуватися більш помірно.  А перше офіційне об'єднання вегетаріанців виникло в Англії в 1847 році.

V-Label – заснована у 1996 році у Швейцарії. Ініціатор створення знаку V-Label та парасолькової організації для численних європейських веганських і вегетаріанських організацій – Європейський вегетаріанський союз (EVU). В Україні працює з січня 2021 року. Надання маркування в Україні координується ТОВ «Polveg», що базується у Варшаві.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті