Heineken запланував пов'язати зарплату керівників з екологічними цілями
Пивний гігант прагне до 2040 року досягти нульових викидів по всьому ланцюжку поставок

Заробітна плата і бонуси, що виплачуються топ-менеджменту Heineken NV, незабаром можуть залежати від того, наскільки вони віддані боротьбі зі зміною клімату. Як повідомляє Bloomberg, друга за величиною пивоварна компанія у світі шукає способи досягти мети нульових викидів до 2040 року.
«Ми вивчаємо, як пов'язати це з винагородою керівників», – сказав в середу головний виконавчий директор Дольф ван ден Брінк в інтерв'ю Bloomberg TV.
Члени ради директорів, інвестори і клієнти все більший тиснуть на компанію, щоб вона довела, що робить серйозні кроки щодо зниження свого впливу на планету. Експерти кажуть, що зв'язок заробітної плати керівників є ключовим кроком до стимулювання корпоративного управління до досягнення кліматичних цілей.
Близько 90% викидів Heineken походить від постачальників, пакування та логістики зберігання і транспортування пива. Залишок утворюється при приготуванні напою.
Зниження викидів в ланцюжку поставок – складна частина. Ось чому Ван ден Брінк сказав, що Heineken може розірвати відносини з постачальниками, які недостатньо швидко роблять свої операції безвуглецевими. За його словами, поки рано говорити, коли це може статися.
Встановлюючи короткострокові кліматичні цілі, Heineken взяла на себе зобов'язання скоротити всі свої викиди на 35% до 2030 року в порівнянні з базовим рівнем 2018 року.