Авіакомпанії і бортпровідники хочуть посилити штрафи для неслухняних пасажирів

Авіакомпанії і бортпровідники хочуть посилити штрафи для неслухняних пасажирів

Цього року американський регулятор отримав близько 3100 повідомлень про недисципліновану поведінку мандрівників і наклав штрафів на суму, що перевищує $560 000

Авіакомпанії і бортпровідники хочуть посилити штрафи для неслухняних пасажирів
фото www.flickr.com/photos/93122495@N03/15821417311

Групи авіакомпаній, бортпровідники і законодавці у США хочуть, щоб уряд зробив більше, щоб зупинити неслухняних пасажирів. Як повідомляє CNBC, вони скаржаться на словесні образи, недотримання федерального закону про носіння масок і напади з боку пасажирів авіакомпаній.

Федеральне управління цивільної авіації (FAA)повідомило, що з початку року отримано близько 3100 повідомлень про недисципліновану поведінку пасажирів.

Агентство заявило, що на цей час воно наклало штрафів на загальну суму $563 800, хоча в нещодавніх публікаціях FAA описуються інциденти, які, ймовірно, відбулися в лютому, а це означає, що, ймовірно, буде більше випадків і штрафів, які ще належить розкрити.

Агентство впровадило політику «нульової терпимості» і пригрозило штрафами в розмірі до $35 000 на початку цього року після серії політично мотивованих інцидентів під час заворушень в Капітолії США 6 січня. У пасажирів є 30 днів, щоб оскаржити накладені на них штрафи.

Некерована поведінка пасажирів або втручання у виконання обов'язків бортпровідника суперечить федеральному закону.

Профспілки бортпровідників заявляють, що їх членів ображали, кричали і принижували пасажири, деякі з них знаходилися в стані алкогольного сп'яніння, а в деяких рідкісних випадках застосовували насильство.

За повідомленнями, минулого місяця пасажир нібито вдарив стюардесу Southwest Airlines. За словами її профспілки, бортпровідник втратила два зуби після удару.

«Це вийшло з-під контролю, – сказав Пол Хартсхорн, представник Асоціації професійних бортпровідників, яка представляє понад 20 000 членів бортпровідників American Airlines. – Настав момент, коли ми повинні захищатися».

Більшість випадків пов'язана з відмовою пасажирів носити маски на борту. Адміністрація Байдена зобов'язала пасажирів до цього раніше цього року і продовжила наказ до середини вересня.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло