Цьогорічний Prime Day пройшов без особливого шуму і помпи з боку Amazon
Раніше Amazon називала цей захід «найбільшим днем у своїй історії»

Компанія Amazon оголосила результати свого Prime Day, який завершився у вівторок, пише CNBC.
Другий рік поспіль Amazon повідомляє, що виручка роздрібних продавців від продажу в Prime Day виросла більше, ніж її власний роздрібний бізнес. За словами компанії, роздрібні торговці залучили $1,9 млрд на промоакції до Prime Day, яка дала покупцям знижку в $10.
Але розголос результатів Prime Day був значно меншим, ніж в попередні роки. Не було гучних заяв про продажі, які ми звикли чути.
Раніше Amazon описувала цю подію як «найбільший день у своїй історії» або «найбільшу подію для покупок в історії Amazon». Замість цього компанія відзначила, що у Prime Day були «два найбільших дні» для роздрібних продавців.
Amazon ніколи не розкривала загальний дохід від продажів Prime Day, але торік зробила несподіваний крок, повідомивши, що сторонні роздрібні торговці заробили $3,5 млрд під час заходу. Цей показник також відсутні в результатах 2021 року.
Amazon запустив свій Prime Day у 2015 році. Цей захід допомагає компанії залучати нових передплатників Prime і дозволяє просувати свої продукти і послуги. Захід розширився і став одним з найбільших торгових днів для Amazon і інших роздрібних продавців, що пропонують конкурентоспроможні пропозиції.
Аналітики припускають, що Amazon, ймовірно, як і раніше зафіксувала рекордну виручку від продажів в Prime Day, але зростання було повільнішим, ніж в попередні роки. Adobe Analytics спрогнозувала, що виручка Prime Day перевищила позначку в $11 млрд, що на 6,1% більше в порівнянні з торішнім заходом в середині жовтня. За даними Digital Commerce 360, торік Amazon продала товарів на суму $10,4 млрд, що на 45,2% більше, ніж $7,16 млрд в 2019 році.
Проблеми з ланцюжками поставок також вплинули на зниження показників в цьому році. Іноземні трейдери відчували більший стрес, тому що їм доводилося мати справу з проблемами поставок, пов'язаними з глобальною нестачею чипів і стрибком випадків захворювання COVID-19 у двох найбільш завантажених портах Китаю. Деякі роздрібні торговці повідомили CNBC, що в цьому році вони вибрали меншу кількість знижок через побоювання, що у них може не вистачити товарів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].