Цьогорічний Prime Day пройшов без особливого шуму і помпи з боку Amazon

Цьогорічний Prime Day пройшов без особливого шуму і помпи з боку Amazon

Раніше Amazon називала цей захід «найбільшим днем у своїй історії»

Цьогорічний Prime Day пройшов без особливого шуму і помпи з боку Amazon
фото www.flickr.com/photos/182314289@N08/48286029787

Компанія Amazon оголосила результати свого Prime Day, який завершився у вівторок, пише CNBC.

Другий рік поспіль Amazon повідомляє, що виручка роздрібних продавців від продажу в Prime Day виросла більше, ніж її власний роздрібний бізнес. За словами компанії, роздрібні торговці залучили $1,9 млрд на промоакції до Prime Day, яка дала покупцям знижку в $10.

Але розголос результатів Prime Day був значно меншим, ніж в попередні роки. Не було гучних заяв про продажі, які ми звикли чути.

Раніше Amazon описувала цю подію як «найбільший день у своїй історії» або «найбільшу подію для покупок в історії Amazon». Замість цього компанія відзначила, що у Prime Day були «два найбільших дні» для роздрібних продавців.

Amazon ніколи не розкривала загальний дохід від продажів Prime Day, але торік зробила несподіваний крок, повідомивши, що сторонні роздрібні торговці заробили $3,5 млрд під час заходу. Цей показник також відсутні в результатах 2021 року.

Amazon запустив свій Prime Day у 2015 році. Цей захід допомагає компанії залучати нових передплатників Prime і дозволяє просувати свої продукти і послуги. Захід розширився і став одним з найбільших торгових днів для Amazon і інших роздрібних продавців, що пропонують конкурентоспроможні пропозиції.

Аналітики припускають, що Amazon, ймовірно, як і раніше зафіксувала рекордну виручку від продажів в Prime Day, але зростання було повільнішим, ніж в попередні роки. Adobe Analytics спрогнозувала, що виручка Prime Day перевищила позначку в $11 млрд, що на 6,1% більше в порівнянні з торішнім заходом в середині жовтня. За даними Digital Commerce 360, торік Amazon продала товарів на суму $10,4 млрд, що на 45,2% більше, ніж $7,16 млрд в 2019 році.

Проблеми з ланцюжками поставок також вплинули на зниження показників в цьому році. Іноземні трейдери відчували більший стрес, тому що їм доводилося мати справу з проблемами поставок, пов'язаними з глобальною нестачею чипів і стрибком випадків захворювання COVID-19 у двох найбільш завантажених портах Китаю. Деякі роздрібні торговці повідомили CNBC, що в цьому році вони вибрали меншу кількість знижок через побоювання, що у них може не вистачити товарів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло