Китайський конкурент Uber залучив $4,4 млрд на IPO в США
IPO Didi стане найбільшим розміщенням китайської компанії в США після рекордного лістинга Alibaba

Китайська компанія Didi Global Inc залучила $4,4 млрд в ході IPO в США.
Як повідомляє Reutersіз посиланням на джерела, Didi продала 317 млн американських депозитарних акцій (ADS) проти запланованих 288 млн по $14 за штуку.
З огляду на зростання ціни за акцію, ринкова капіталізація Didi складе понад $67 млрд.Очікується, що компанія дебютує на Нью-Йоркській фондовій біржі 30 червня.
Лістинг Didi стане найбільшою операцією з продажу акцій в США китайською компанією з того часу, як Alibaba залучила $25 млрд у 2014 році.
Didi була заснована у 2012 році колишнім співробітником Alibaba Уіллом Вей Ченгом, який наразі є головним виконавчим директором компанії. Основними інвесторами Didi є SoftBank, Uber Technologies Inc і Tencent.
Компанія відома тим, що успішно витіснила Uber з китайського ринку після того, як американська компанія програла цінову війну і в кінцевому підсумку продала свої операції в Китаї Didi.
Як і більшість райдшерінгових компаній, Didi була збитковою, поки не повідомила про прибуток в розмірі $30 млн в І кварталі цього року. Компанія повідомила про збитки в розмірі $1,6 млрд минулого року і падіння виручки на 8% до $21,63 млрд через спад бізнесу під час пандемії.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].